Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Het einde van een tijdperk. Misschien tijdelijk..... Martin bedankt, wat heb ik altijd mogen leren en genieten van jou posts en fotos. Echt een topper ben je
Dank je wel voor deze lovende woorden Dennis heb een fantastische mooie tijd gehad en heel veel geleerd in de zeewaterhobby (dieren zien opgroeien waar je jaren mee bezig bent dat is echt leuk)

Mvg,

Martin.

Onze kleinzoon Roan vond het maar kaal dat het aquarium weg is. Toen vroeg Roan aan mij opa zal ik iets leuks voor je maken !
Leuk toch van dat kereltje .:love:

Bijlagen

• 20190514_075545.jpg
    20190514_075545.jpg
    52,9 KB · Weergaven: 63
Zo langzamerhand is alles weg op een paar kleine dingen na. Aad heeft vanmorgen de lamp opgehaald en we hebben nog even gezellig na gepraat over de hobby die ik met een fijn gevoel heb afgesloten.Alle koralen en vissen zijn goed terecht gekomen waar ik heel blij om ben.Ik heb een heel mooi filmpje van Lok gekregen wat ik hier graag had willen posten maar dat gaat niet lukken.Lok geweldig zoals je alles weer hebt opgebouwd echt super alle koralen staan er mooi bij.
Alle forumleden nogmaals bedankt voor de mooie jaren hier op het forum. Ik blijf het forum wel bezoeken maar wel wat minder dan voorheen denk ik.
Ja en wie weet kom er ooit nog weer iets te staan als ik heimwee krijg!!

Mvg,

Martin.

Zo langzamerhand is alles weg op een paar kleine dingen na. Aad heeft vanmorgen de lamp opgehaald en we hebben nog even gezellig na gepraat over de hobby die ik met een fijn gevoel heb afgesloten.Alle koralen en vissen zijn goed terecht gekomen waar ik heel blij om ben.Ik heb een heel mooi filmpje van Lok gekregen wat ik hier graag had willen posten maar dat gaat niet lukken.Lok geweldig zoals je alles weer hebt opgebouwd echt super alle koralen staan er mooi bij.
Alle forumleden nogmaals bedankt voor de mooie jaren hier op het forum. Ik blijf het forum wel bezoeken maar wel wat minder dan voorheen denk ik.
Ja en wie weet kom er ooit nog weer iets te staan als ik heimwee krijg!!

Mvg,

Martin.
Suc6 Martin en tot horens/ziens gr jaap

@MartinV en ik vonden het misschien een leuk idee om te laten zien hoe de koralen er nu bij staan bij de nieuwe eigenaar! Aangezien jullie allemaal erg gek waren op alle fotos die Martin altijd stuurde. Dus bij deze!

Staat er prachtig bij , en dat met een best wel spannende visbezetting 😊

Back
Bovenaan