Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Gorgoon

Joyceabc

Senior Forumlid
Ik heb bij een winkel in België een houdbare gorgoon gekocht, nou dus niet. Ik krijg er wat van. Wanneer kun je iemand vertouwen als je een simpele vraag steld. Nu heb ik een niet houdbare gorgoon. Ik vroeg een houdbare. Beetje bij voeren en klaar......?. Nou ik lees hier dus van niet.......
Ik ben boos.......
Als iemand weet hoe die hem levend kan houden en graag over wilt nemen.
14112bb4d06f5e1d8b1810ed796e5847.jpg

€45

Joyce

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk

Hij is wel mooi.. ben al gek op gorgonen maar weet van deze niet veel. ik heb zelf een paarse in mn bak staan en die heeft het lekker naar zn zin hebje wat meer info over deze gorgoon ?? De mijne staat lekker vol in de stroming en dan gaat dan lekker open staan eens in de zoveel tijd even afborstelen omdat der of vuil op zit of aant vervellen is daarna gaat tie vaak weer als een speer.en lezen van niet is ds ook een uitdaging om het wel te doen om hem te verzorgen.

Laatst bewerkt:
De winkel heeft gezegt dat hij makkelijk is maar ik lees hier overal dat hij moeilijk is. Hij moet echt bij gevoerd worden. Verder is plaats en stroming belangrijk maar ik heb hem vandaag gekocht.

Als je de gorgoon vandaag gekocht hebt dan kan je er toch gewoon mee terug?
Betaald en meegenomen maakt nog niet dat een verkopende partij 'klaar is. Ze zijn verplicht een verkocht product weer terug te nemen als in jouw geval blijkt dat er iets verkocht is op basis van verkeerde informatie.
Zou ze wel direct een mailtje sturen zodat je dit zwart op wit hebt staan met tijd en datum.

Als het een goede zaak is nemen ze hem gewoon weer in en scheelt je dit een hoop gez**k!

Succes!

Ik ben alleen boos, dat hier al zo weinig winkels zijn. En dat als je er naar ene gaat ze je maar wat verkopen...... terwijl ik voor info vraag. En nee ik weet niet alle Latijnse namen. Ben ik ook niet goed in. Maar ik wil wel dieren die ik goed kan verzorgen.....

Ik heb deze staan waar je wel een stek van kunt krijgen en houdbaar...

gr. MarcelDSCF3525.jpg

Hoi marcel denk je qua maar ongeveer de zelfde grote als ik nu heb?

Kan deze zo groot knippen als je wilt. totaal is nu ca. 40 cm hoog.

gr. Marcel

Ik vind het goed marcel😊. Denk dat het bij iemnd met meer ervaring meer kans van slagen heeft.

die is ook mooi nightwish

Pseudopterogorgia bipinnata is de naam als je het leuk vind, is ook vrij zelden in de winkels te vinden, maar goed houdbare soort en toch mooie kleuren.

gr. Marcel

Jah echt en top gorgoontje heb je staan. ik ben ook op gorgonen aant jagen maar centjes gaan nu even in grotere bak dus das voor later.

Ik heb bij een winkel in België een houdbare gorgoon gekocht, nou dus niet. Ik krijg er wat van. Wanneer kun je iemand vertouwen als je een simpele vraag steld. Nu heb ik een niet houdbare gorgoon. Ik vroeg een houdbare. Beetje bij voeren en klaar......?. Nou ik lees hier dus van niet.......
Ik ben boos.......
Als iemand weet hoe die hem levend kan houden en graag over wilt nemen.

Ik denk dat je de gorgoon een kans moet gunnen. Na een paar uur is volgens mij niet vast te stellen of iets onhoudbaar is :) Maar als de gorgoon weg moet wil ik 'm wel uitproberen in mijn bakje.
14112bb4d06f5e1d8b1810ed796e5847.jpg

€45

Joyce

Hoi math. Ik durf het nog niet aan. Heb nog nooit een gorgoon gehad. Deze gaat naar marcel, zijn bak is rijper en meer ervaring mee.

Ik hed dezelfde bij mij staan, heb van iemand een mooi stekje gekregen. Is zelfs al wat gegroeid... Is niet zo moeilijk te houden hoor...
Ik geef ze reefpearl, de kleinste variant... Na dat ze een paar heeft kunnen eten en wat beterd gaat ze altijd mooi open. Dan staan haar prachtige blauwe polypen open. Is echt een prachtige gorgone. Als je ze echt niet moet hebben wil ik ze anders wel overnemen. Maar het is zeker niet al te moeilijk... Glas met een beetje zeewater, daar een klein lepeltje reefpearl in en met een pipetje voeden...

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Back
Bovenaan