arjen_D
Algemeen Moderator
Morgen komt keurmeester Arjen_D op bezoek om de turbinaria op te meten die er nog steeds mooi bij staat !!
Grt,
Martin.
hahaha keurmeester
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Morgen komt keurmeester Arjen_D op bezoek om de turbinaria op te meten die er nog steeds mooi bij staat !!
Grt,
Martin.
hahaha keurmeesterdenk eerder weer ouderwets genieten en kwijlen
![]()
Hier dan nog wat Foto`s !!
Mvg,
Martin.
Staat er mooi bij martin.
Heb je ook nog een overzicht fotootje.
Groetjes wesley
Hier dan nog wat Foto`s !!
Mvg,
Martin.
Kijk, dat staat er, zoals altijd, weer prachtig bij!
Zaterdag ook even me vergaapt aan het aquarium van Martin, kwam om een stukje pukkeltjes koraal voor mijn Sera 130 te kopen.
Dat kopen is me niet gelukt, heb het zo mee gekregen van Martin. Hiervoor nogmaals mijn dank.
Maar eerlijk, ik ben beginner op zeewater gebied en voel me nu nog veel kleiner worden nu ik deze bak gezien heb. Wat een prachtige stukken staan er in.
Krijg nu het gevoel dat ik veel te snel weer ben weggegaan en hoop dat ik nog eens terug mag komen.
Kan van jou nog heel veel leren Martin!!
Leuk Martin! Wat voor visjes zijn er bij gekomen? Het wordt weer tijd voor wat nieuwe foto's.
Staat er mooi bij martin.
Heb je ook nog een overzicht fotootje.
Benieuwd naar je nieuwe visjes.
Groetjes wesley
+1
Groetjes,
Frank
Mooie gezonde koralen topjes
Bedankt Anthony.
Dank je Gerard voor het compliment,je mag altijd terug komen !
Er zijn bijgekomen 6 stuks Apogon Parvulus en er komen er nog 6 bij.5 Nemateleortis decora en koppel fridmani`s
Wesley ik krijg de bak er niet mooi op met mijn kleine camera,ik moet er veel te ver van af gaan staan !!
Bedankt Frank bij jou gaat het ook goed zo te zien.
Ze blijven het goed doen Erik,maar de ruimte wordt al weer krab onder in de bak. Binnen kort moet ik weer wat verzinnen !!
Mvg,
Martin.
hahaha Martin, ik weet het begin van je dagboek nog heel goed....je kon niks met computers en vond het niks.....
ik moet bekennen al die quotes onder elkaar en nog antwoorden ook krijg ik niet voor elkaar hahaha.
schijnbaar kan ik nog heeeeeel veel van je leren en dan niet alleen over aquarium houden lol
Mooie echinata Martin en ook mooi dat alles nog steeds prima draait.
gr. Marcel
Ziet er goed uit Martin! Parvulus is leuk. Decora is alleen wanneer ze nog niet geslachtsrijp zijn in een groepje te houden, daarna houd je een tweetal over. Beter meteen per twee aanschaffen dus![]()
Ik kon er niet toe komen om hem in 4 stukken te maken.Er zijn weer stenen verwijderd en ik heb hem toch weer in de bak geplaatst !!
Mvg,
Martin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.