Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Het nieuwe aquarium dat nu bijna twee jaar draait heb ik nooit zo goed kunnen afstellen als mijn vorige bak wat de overloop betreft. Op deze bak heb ik een kogelkraan op de overloop,maar afstellen was altijd een probleem (een beetje knijpen) ja voor even en dan kwam het geluid weer terug. Nu heb ik in de kogel een aantal gaatjes geboord van 3,5 mm en de de zaak is opgelost. De kraan is zo beter af te stellen zodat de opvoer met de overloop geen probleem meer is!!

Grt,

Martin.

:cool:

Bijlagen

• 005 - kopie [].JPG
    005 - kopie [].JPG
    105 KB · Weergaven: 53
Heel mooie acan martin, als je groen,rood en oranje wilt, het zit er allemaal in. Zijn ook kostbare stukken.

gr. Marcel

Hey Martin wat een schitered stukje de kleur spat eraf haha gr jaap

Jaap hier kan ik van genieten dat er telkens nog nieuwe poliepen bij komen en dat hij mag uitgroeien net als mijn andere stukken :cool:!!

Grt,

Martin.

Hoi Martin,
Erg mooi stuk!
Groet

Heel mooie acan martin, als je groen,rood en oranje wilt, het zit er allemaal in. Zijn ook kostbare stukken.

gr. Marcel

Mooi Martin. Daar zit echt alles in

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Binnenkort gaan we weer naar Duitsland,en Thomas heeft me laten weten dat hij nog hele mooie heeft staan. Dus we gaan er weer een mooie dag van maken Arjen !!

Grt,

Martin.

Binnenkort gaan we weer naar Duitsland,en Thomas heeft me laten weten dat hij nog hele mooie heeft staan. Dus we gaan er weer een mooie dag van maken Arjen !!

Grt,

Martin.

Hallo Martin,

Hoorde van jou zoon dat jij nog goede aquarium bouwer weet in duitsland hoor het wel van u.

Met Vriendelijke Groet
Ferdi

Martin laat je mij ook even weten wanneer je weer die kant opgaat ? ik heb ook nog wat nodig.

Mvg,

Jarno.

Binnen kort Jarno,ik laat het even weten wanneer!!

Hallo Martin,

Hoorde van jou zoon dat jij nog goede aquarium bouwer weet in duitsland hoor het wel van u.

Met Vriendelijke Groet
Ferdi

Hoi Ferdi,

Ik heb je een pb gestuurd!!

Grt,

Martin.

Dit koraal van eigen kweek blijft het heel goed doen en is inmiddels ook al weer een mooi groot stuk geworden.Hier ga ik ook weer proberen afleggers van te krijgen!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 006 - kopie (3) [].jpg
    006 - kopie (3) [].jpg
    56,1 KB · Weergaven: 51
Het zonnetje dat vanmiddag in de bak scheen waren de koralen wel blij mee!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 031 - kopie.jpg
    031 - kopie.jpg
    66,7 KB · Weergaven: 43
  • 029.jpg
    029.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 47
  • 020 - kopie.jpg
    020 - kopie.jpg
    68 KB · Weergaven: 45
Koralen genieten er zo te zien van.
Hier ook elke ochtend heerlijk het zonnetje koralen exploderen ervan lijkt wel.

Groetjes wesley

Schitterend Martin topjes

Groet,

Frank

Frank bedankt,zo te zien ben jij ook weer met wat moois bezig!!

Koralen genieten er zo te zien van.
Hier ook elke ochtend heerlijk het zonnetje koralen exploderen ervan lijkt wel.

Groetjes wesley

Wesley dan moeten we maar eens een bak gaan bouwen die we op rails naar buiten kunnen laten lopen net als een grasmat van een voetbal stadion :p !!

Grt,

Martin.

Frank bedankt,zo te zien ben jij ook weer met wat moois bezig!!

Wesley dan moeten we maar eens een bak gaan bouwen die we op rails naar buiten kunnen laten lopen net als een grasmat van een voetbal stadion :p !!

Grt,

Martin.

Zal mooi weze martin ik volg die bak uit de woestijn ook graag.
Zen bak staat in de sere en word belicht door de zon.
Geweldige bak.

Groetjes wesley

Back
Bovenaan