Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Pieter,

Ik heb deze bak nog nooit life gezien, maar volgens kun je me er een open haard bij verkopen en krijg je me de tent nog niet uit...ahaha Sjiek hoor!

Gr B
Ha Ha jij mag van mij een tent voor de bak opzetten en er overnachten:cool:
Als de tentharingen maar niet in de vloer slaat:biggrin:

Groeten Pieter

Heel gaaf pieter.
Ik vraag me altijd al af wat jij gebruikt om je calcium en kh op peil te houden met deze enorme hoeveelheid acros?

Weer even een filmupdate....

[video=youtube_share;W3CKR4IkuOA]https://youtu.be/W3CKR4IkuOA[/video]

Bak staat er mooi bij Pieter!
Kijkend naar het filmpje bekroop me de gedachte hoe het er uit zou zien met minder soorten koralen maar veel grotere kolonies...ja ik weet het, ze zijn al boven gemiddeld [emoji4][emoji6]

Gewoon het idee alleen al...dat je koraalkolonies hebt van 50 tot 100 cm en dan nog steeds ruimte om veel soorten te houden in je bak [emoji41][emoji16]

En dan al die vissen, moeten er honderden zijn, gaaf gezicht, een echt rif.

gr. Marcel

Weer even een filmupdate....

[video=youtube_share;W3CKR4IkuOA]https://youtu.be/W3CKR4IkuOA[/video]

Schitterend pieter rif is mooi gegroeid zeg niets te klagen daar.
En de nieuwe vlinders super mooi en etend ook top.
En die achillese zo samen door het rif [emoji7]

Groetjes wesley

Heel gaaf pieter.
Ik vraag me altijd al af wat jij gebruikt om je calcium en kh op peil te houden met deze enorme hoeveelheid acros?
Dank je Dennis,er staat hier een giga dastaco met 3 grote cilinders,het verbruik is hier ongeveer 40 kilo Tritonvulling per 4 maanden.
Het calcium gehalte is hier al lange tijd wat hoger ergens tussen de 450en 500,de KH wordt hier wekelijks gemeten en zit ergens tussen de 7 en 8.

Groeten Pieter

Gewoon het idee alleen al...dat je koraalkolonies hebt van 50 tot 100 cm en dan nog steeds ruimte om veel soorten te houden in je bak [emoji41][emoji16]
Ha Frode als het zo doorgaat hebben de Naso's eerder die maat bereikt..

Groeten Pieter

En dan al die vissen, moeten er honderden zijn, gaaf gezicht, een echt rif.

gr. Marcel
Het aquarium is er groot genoeg voor Marcel en trouwens het is hier een openbare ruimte dus er moet een beetje spektakel aanwezig zijn.
Net voor de opname is er gevoerd en dan zijn alle vissen al veel actiever.

Groeten Pieter

Schitterend pieter rif is mooi gegroeid zeg niets te klagen daar.
En de nieuwe vlinders super mooi en etend ook top.
En die achillese zo samen door het rif [emoji7]

Groetjes wesley
Dez koraalvlinders van Fiji zijn inderdaad erg mooi Wesley maar ook erg schuw..
Ze blijven al dagen in het midden van het rif hangen zonder verder op verkenning te gaan,even afwachten.
De achillessen zwemmen rond in de bak en blijven bij elkaar en vormen zo een sterker front tegen de gele dokters die ze nu met rust laten,een enkeling had het waarschijnlijk niet overleefd.
Dit is ook het sluitstuk,er worden en kunnen nu geen ander dokters meer ingezet worden.

Groeten Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan