Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Zo ff druk bezig geweest met mijn renovatie project,
kijk ik tussendoor ff naar UR en wat blijkt.....

Staat er al een week de bekendmaking dat ik TOTM July 2015 op Ultimate Reef (GB) heb binnen gesleept.
Mede dankzij de vele stemmers, hebben ze bij UR de TOTM weer nieuw leven ingeblazen na een pauze van 6 maanden...

ik ben weer apetrots!

http://www.ultimatereef.net/forums/...-of-the-Month-July-2015&p=7132204#post7132204

18774005398_1684bb307e_c.jpg

18935435876_e9f55dc134_o.png

......... leest hier verder: http://www.ultimatereef.net/TOTM/2015_july/

Gefeliciteerd.

Super Glenn,
Zeer dik verdient. Veel delen van kennis en t zijn van een pionier vergt veel van een mens, maar je doet het toch!!! Echt top!

Dank je dennis,
verbeter de wereld , begin bij jezelf.
Alleen dan kan je anderen helpen.
ik analiseer problemen en probeer oplossingen te formuleren ...Voor mijzelf die ik dat altijd al, maar als meer mensen hiervan kunnen meegenieten is dat prima en maximaliseren van je ingebrachte inspanning. Althans zo zie ik het tot nu toe..

Eigenlijk ben ik een luie donder die niet "teveel" dingen wilt doen....(waar ik
geen zin in hebt)

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd Glenn, alle eer van je werk
gr. Hans en Ria
Dank je Hans en Ria,

ik geniet er met volle teugen van, want zoals eerder gezegd is het (nog) niet aan een ieder weggelegd en elk forum heeft weer een andere publiek en persoonlijke voorkeur.

De ene vind "gekleurde stokjes" mooi en ander juist dat "wuivend spul"...

De is lastig om iedereen 1 kant op te laten kijken.

Ere wie ere toekomt!!!

Het is je gegund, gefeliciteerd.

Groet
Adri
dank je adri, nog ff de scherpe randjes eraf en een tijdje stabiel werken, dan wordt jou bak ook en topper.
je was goed op weg, tot dat moment die iedere aquarium wel gekend heeft. een dipje waar je van leren moet (als het goed is).

dank je stefan,

hou je nog wat tijd over voor de bak?
Met die kleine en je werk is dat vast schipperen met de vrije tijd voor de bak.

Ja glenn heb het idd erg druk maar probeer er genoeg tijd aan te besteden als ik tijd heb zal ik van de week weer eens wat foto's posten in me dagboek maar het gaat wel goed

Back
Bovenaan