Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Bedankt mitchel

wat de verlichting allemaal niet kan doen he in een bak.

Soms misschien wel eens onder gewaardeerd en zijn mensen veel te gefocussed op de waterwaarden, maar die verlichting is wel net zo belangrijk.

Chris ben ook zeer tevreden met deze verlichting!!

De lobo is mij te zwaar om uit de bak te halen, maar de turbi heeft vandaag toch even buiten in het mooi voorjaars zonnetje gestaan!!

Gr,

Martin.

Bijlagen

• 001 - kopie (5).jpg
    001 - kopie (5).jpg
    83 KB · Weergaven: 128
  • 007.jpg
    007.jpg
    79,4 KB · Weergaven: 122
  • 005 - kopie (2).jpg
    005 - kopie (2).jpg
    49,5 KB · Weergaven: 117
woow!

is die door ze apk gekomen?

woow!

is die door ze apk gekomen?

Haha Mitchel, koralen die bij mij al langer dan zes jaar in de bak hebben gestaan zijn oldtimers en daar zit geen apk meer op :p

Gr,

Martin.

Gaaf hoor Martin !
Heeft dat nog een reden dat je ze er uit haalt ?
Gr Rico

Rico....de reden dat ik ze eruit haal is dat ik dan makkelijk overal bij kan. Als ik ze dan terug zet komen ze ook in een andere stand te staan zodat ze een mooie vorm behouden!!

Gr,

Martin.

Martin wanneer denk je de koralen te komen brengen,of moeten we nog een paar weken wachten?

Mvg,

Jarno.

Hoi Jarno,

Donderdag in de na middag kom ik ze brengen tegen 5 uur!!

Gr,

Martin.

So wat een Turbi man:eek::cool:!!

We hebben de Turbinaria van Martin afgelopen zaterdag in het echt mogen aanschouwen....pofferdikke wat een pracht stuk.
Evenals de rest van de bak van Martin trouwens, in 1 woord heel erg indrukwekkend!

Jammer dat die lobo wat achterblijft qua groei he Martin ;).

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en voor de "skitterende"" Pocci en we hopen dat we je niet te lang van je biljartmaten verre hebben gehouden!

Groetjes Nicole en Ger

We hebben de Turbinaria van Martin afgelopen zaterdag in het echt mogen aanschouwen....pofferdikke wat een pracht stuk.
Evenals de rest van de bak van Martin trouwens, in 1 woord heel erg indrukwekkend!

Jammer dat die lobo wat achterblijft qua groei he Martin ;).

Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en voor de "skitterende"" Pocci en we hopen dat we je niet te lang van je biljartmaten verre hebben gehouden!

Groetjes Nicole en Ger

Nicole en Ger jullie ook bedankt voor de complimenten, het was gezellig zo samen over de hobby te praten. Ik hoop dat de pocci het bij jullie ook goed blijft doen.

Voor het biljarten was ik nog op tijd, en daarna hebben we nog gezellig een paar biertjes gedronken!!

Gr,

Martin.

He Martin, als ik vragen mag, welke t5 lampen heb jij erin zitten? Ik doel dan op merk en kleur.
Grt
Jaco

He Martin, als ik vragen mag, welke t5 lampen heb jij erin zitten? Ik doel dan op merk en kleur.
Grt
Jaco

Hoi Jaco,

De lampen die ik gebruik zijn van ATI en de kleuren zijn coral plus en bleu plus en daarbij 4 x 75 watt led !!

Ik werk al bijna 20 jaar met ATI en nu heb ik de Hybrid en deze bevalt mij uitstekend :cool:!!

Grt

Martin.

Hoi Jaco,

De lampen die ik gebruik zijn van ATI en de kleuren zijn coral plus en bleu plus en daarbij 4 x 75 watt led !!

Ik werk al bijna 20 jaar met ATI en nu heb ik de Hybrid en deze bevalt mij uitstekend :cool:!!

Grt

Martin.

Ik krijg de hybride maandag en heb bij toeval dus dezelfde t5 erbij besteld :-)

• Like
Reactions: aad
Prachtig "bruin" stuk Martin, dat zijn de meeste wel uit het water :p.

Mooi om deze even aan tafel te hebben topjestopjes. Gr Filip

Ik krijg de hybride maandag en heb bij toeval dus dezelfde t5 erbij besteld :-)

Hier ga je geen spijt van krijgen Jaco, er zijn meerdere forum leden die deze lamp bezitten en daar succes mee hebben!!

Laat de T5 lampen eerst even op vol inbranden,dat advies heb ik gekregen van Elke Pritzel van ATI !!

Grt,

Martin.

Back
Bovenaan