bvansteyn
Senior Forumlid
ja, mooie foto's
Dank je wel!
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
ja, mooie foto's
Reflex met macrolens?
Toch echt wel leuk om te zien hoor Bas!
Mooi bokeh.
Thnx! Heb met de voorzetlens een hele kleine scherptediepte..dus da's af en toe erg lastig fotograferen, maar geeft wel mooie bokeh.
Hi Bas,
Ja dat inderdaad andere koek met een voorzetlens er bij, je hebt dan erg weinig bewegingsvrijheid.
Een kleine trilling en je bent volkomen onscherp, moet je je voorstellen hoe moelijk dit is tijdens een duik waar je ook nog hebt met stroming te maken hebt.
Welke diopter gebruik jij?
Ik zit met 60mm macrolens en een 1.4 teleconverter en op de lens een +4 diopter.
Je foto's zijn weer erg geslaagd.
Groet
Adri
Hi Bas,
Ja dat inderdaad andere koek met een voorzetlens er bij, je hebt dan erg weinig bewegingsvrijheid.
Een kleine trilling en je bent volkomen onscherp, moet je je voorstellen hoe moelijk dit is tijdens een duik waar je ook nog hebt met stroming te maken hebt.
Welke diopter gebruik jij?
Ik zit met 60mm macrolens en een 1.4 teleconverter en op de lens een +4 diopter.
Je foto's zijn weer erg geslaagd.
Groet
Adri
holy sh...
ik zie dat ik er totaal geen verstand van heb![]()
Hi Bas,
voorbeelden genoeg. Kijk eens op www.a3l.nl hier staan heel veel duikfoto's van mijn duiktrips.
Maar hier slechts een kleine greep uit de collectie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
groet
Adri
Het is echt een prachtige collectie en een genot om een kijkje te nemen op deze website!
Heb nog niet de kans gehad om de symbiose krab vast te leggen op foto, maar heb wel dit saaie filmpje..
[video=youtube;Nh8xjUOdVGg]https://www.youtube.com/watch?feature=youtube_gdata_player&v=Nh8xjUOdVGg&app=desktop[/video]
Ach het geeft een beetje een idee van het mooie krabbetje..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.