MartinV
Senior Forumlid
Is inderdaad een Lobophyllia sp.
Het is toch ook wel lastig Michel als je op dat moment geen bril bij de hand heb !!
Gr,
Martin
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
wat een verschil in gedrag van de japonicus in vergelijking met het eerdere filmpje zeg! echt leuk om te zien
de xanthurum laat hem nu echt met rust?
Hey Bas mooi om te zien dat het gelukt is he het is een prachtige vis gr jaap
Gaat jou algenblad altijd los door de bak?
Allemaal de beste wensen voor 2015 en dat het maar een topjaar mag worden voor de zeewaterhobby!
thumbs up
Jullie de beste wensen ook Bas, heb je nog een beetje kunnen slapen met als dat vuurwerk en de kleine?
greetings, GlennF
Beste wensen bas jij en je gezin een fantastisch 2015.
Groetjes wesley kim jayden
ook van deze kant, een goed en gezond 2015
groetjes, peter
Hey Bas,
Heb de afgelopen dagen mijn best gedaan je hele dagboek door te lezen. Veel ups en downs, maar gelukkig ziet het er nu goed uit! Nog de beste wensen natuurlijk en veel geluk en plezier met je zoon(s).
Mijn Strigosus werd na een paar uur in een visval ook aan stukken gescheurd. Daarna heeft een spiegel en wat "politie-werk" met een lange grijper, goed gewerkt. Volgende keer gaan ze ook langer in de visval! De eerstvolgende zal de bestelde Xanthurum zijn...
Wat een ontzettend mooie japonicus! Ik zag ze ook bij O & L, maar durf het ook niet aan. Al leven al mijn vissen uit deze winkel nog en zijn ze gezond. Ze worden altijd netjes in quarantaine gezet en ze verkopen ze niet voor Tim het goed vind. Heerlijke winkel.
Mijn GHL print is helaas nog steeds niet binnen, want mijn bak gaat zeker ook beter draaien met goede T5, dat zie ik aan jou bak.
Nog even geduld helaas, want tot die tijd doe ik ook rustig met mooie stekken...
Binnenkort wil ik graag eens bij je komen kijken.
Groet Jordy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.