Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha ha dan moet ik wel mn voorruit schoonhouden Silver...

Gisteren is Tony Helsloot van Worldnature video langs geweest met de nieuwste 4k Sony proffesional ultra HD video camera met een formaat van een halve meter....en de hele ruimte ervoor een stellage afschermd met doek om contra licht tegen te gaan.

Wat ik met mijn Iphone in 8 minuten filmt doet hij 8 uur over.
Hoop van het weekend een trailer hiervan in dit dagboek te krijgen.....

Groeten Pieter

Ik ben benieuwd naar de film pieter

greetings, GlennF

Dank voor de reactie naso!

gebruik je de reefbond onder of boven water?

groetjes bonno
Boven water heeft de voorkeur maar kan ook onderwater wel opletten dat dat het weefsel op geen enkele manier met het cement in aanraking komt want dat overleeft het niet.

Pieter

Tony heeft per mail bevestigd dat er vandaag of morgen de trailer geplaatst gaat worden,het overzetten van 4k schijnt een wat langdurige zaak te zijn........

Groeten Pieter

Re: zes meter's Angel's reef / 4 K 6 meter Rif Aquarium gefilmd in Ultra HD 4 K video

[video=vimeo;109535955]https://vimeo.com/109535955[/video]

4 K 6 meter Rif Aquarium gefilmd in Ultra HD 4 K video .

Bewonder de schoonheid van 4 k video van het 6 meter zeewater aquarium uit Vlaardingen.

U kunt de video zien via de volgende link.

https://vimeo.com/109535955

Opnames waren gefilmd door world nature video camera man Tony Helsloot .

Screen Shot 2014-10-16 at 1.39.51 pm.jpgScreen Shot 2014-10-16 at 1.40.35 pm.jpgScreen Shot 2014-10-16 at 1.41.13 pm.jpgScreen Shot 2014-10-16 at 1.40.17 pm.jpg

Bijlagen

• Screen Shot 2014-10-16 at 1.40.57 pm.jpg
    Screen Shot 2014-10-16 at 1.40.57 pm.jpg
    67,8 KB · Weergaven: 81
Laatst bewerkt:
Prachtig Pieter!!! Heb echt genoten..heerlijk zo mooi realistische... Hou echt van je vissen keuze... Blijf genieten van je mooie nasos..

Veel geluk...en ik heb het al jaren gezegd..hoop dit jaar in echt te bekijken...

Veel geluk..

Gr
Sander en linda

Heel mooi. Jammer dat ik geen 4k scherm heb, maar in full hd is het ook al prachtig.

Grt Marco
Ik heb 2560 x 1600 pixels en ik vind het werkelijk een schitterend filmpje! Wat gaan de makers ermee doen?

Ik kom binnenkort weer eens kijken, daar kan toch écht niks tegenop!

Ik heb ook een 27" iMac dus beter als 1080p zou hem graag als schermbeveiliging willen hebben dus ik ga eens even kijken of dat mogelijk is.

als dat mag natuurlijk en is dit filmpje nou ook 4k of is er met uploaden kwaliteit verlies geweest?

Kun je niet met die 4k camera streamen naar je webcam site :p

Koralen doen het prima zo te zien topjes.

Persoonlijk zou ik iets meer blauw licht toevoegen of toegevoegd hebben :o.

Sander;WE zorgen goed voor de Naso's inmiddels zwemmen er hier 3 koppels en het zijn relaxte goedlobbessen....

Bas bedankt vind zelf de opnames te rustgevend voor mij had er wel meer beweging in mogen zitten....

Marco;eerlijk gezegd weet ik er ook niet zoveel,normaal zet ik de filmpjes op YouTube en daarna op het forum,dit schijnt toch anders te gaan.....

Tanne;Het gaat om de verkoop van dvd's via Tony's website... voor wachtkamers enz.
Zie het wel wanneer je weer langs komt,

Imitch;hier mag alles:)Zal het eens aan Tony vragen of er kwaliteits verlies is na het uploaden.
Er komt een nieuwe webcam met een scherper beeld maar geen 4k....

Frankie;vindt zelf de opnames te bruin het komt toch puur door de Camera instellingen want zo is de bak niet er staat nl veel blauwe led op.
Het laatste stukje film is alleen onder led wanneer de HQI net uitgefloept was en alles nog lekker staat na te gloeien,,,
Tony komt over een paar weken nog eens langs om nieuwe opnames te maken zowel bewegend,macro opnames en met een andere lichtinstelling.

Groeten PIETER

Schitterend filmpje pieter.
Kan tog geen monieltje tege op.

Groetjes wesley

Wauw net 4k 55 inch gekeken!! Net alsof we er een super aquarium bij hebben. Echt super

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan