U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hallo Glenn,
Afgaande op je foto van je groene Formosa zie ik dat je ook enkele geel groenige gebieden hebt op dit koraal. Ikzelf heb dit ook alleen in veel grotere mate dan jij. Wat is jouw verklaring voor deze gelige gebieden?
Bedankt voor je antwoord,
Luc
Bouwvakker GLENN!
heel veel succes met de renovatie. Maar ik twijfel geen moment dat het je niet gaat lukken.
gr. Kerstin /ed
Hi Glenn! Leuk je vandaag in Putten even (kort) gesproken te hebben! Ben benieuwd of het gelukt is.. ;-) Groet, Bas
hoi bas, wel een aangename verrassing je ontmoet te hebben.
ik laat me nu ff nergens over uit, dat zou te voorbarig zijn en je ken me langer dan vandaag hé.
hoi bas, wel een aangename verrassing je ontmoet te hebben.
ik laat me nu ff nergens over uit, dat zou te voorbarig zijn en je ken me langer dan vandaag hé.
Hé Jammer, heb ik je net gemist daar denk ik. Had leuk geweest ook eens kennis te maken.
Heb je die mooie diamant lipvis daar gezien?
Verlijdelijk [emoji1]
Ik was 2 uren gezellig in gesprek . Wat vlieg de tijd zeg....ik heb mijn vrouw wel moeten teleurstellen, want we zouden aanvankelijk naar bataviastad gaan rondhangen.
Dus ik moet het weer gaan goedmaken. Gelukkig is ze mijn capriolen al gewend. Dat mag wel na 33 jaar samen.
greetings, GlennF
Ach, je was daar overdag begrijp ik? Dat verklaart het![]()
Ik was er 's avonds. En morgen weer even. Leuke winkel daar...
Bataviastad is ook leuk, maar ik rijdt er morgen ook even snel langs om daarna nog wat koralen winkels langs te gaan.
En ondanks dat ik nog maar 11 jaar samen ben, weet mijn vriendin inmiddels ook wel dat we niet stoppen voor kleding. Misschien een kleine tussenstop in Ermelo bij een mooie bierwinkel, maar daar houdt het ook verder echt mee op![]()
Als je er voor staat zie je pas echt hoe inmens groot te zijn. Niet normaal meer.
Altijd leuk om te zien.
Ik zat verleden jaar in Bonaire toen het cruiseschip van de Scientology kerk ff voor twee dagen aan meerde.
Was ook een bizar gezicht.
Groet
Adri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.