Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Tanne

Erg mooie bijzondere oren! Heb nog nooit in zo'n kleur gezien. Een Yma toch? Super leuk aanwinst Tanne!
Ben er ook erg blij mee Lara, maar het zijn geen Ricordea's, nog bijzonderder in deze kleur: Rhodactis. Ik heb hun grote broertjes ook op de foto gezet. Ik heb dus twee kleine exemplaren gekocht: iets vriendelijker voor de portemonnee en ik vind het erg leuk ze te zien groeien in het aquarium. Degene die de grotere stukken koopt zal er ook veel plezier aan beleven!

Ik heb de foto's van de grote exemplaren geupload om een idee te krijgen. Ik vond het lastig de kleuren goed op de foto te krijgen, vooral bij de 'gek gekleurde' oortjes waren de kleuren nog extremer dan op mijn foto.

Bijlagen

• IMG_6565.jpg
    IMG_6565.jpg
    53,6 KB · Weergaven: 178
  • IMG_6566.jpg
    IMG_6566.jpg
    57,4 KB · Weergaven: 169
Waar kun je deze kopen dan? Vreemd op tapatalk zie je jou bericht niet. Maar zie nu waar je ze vandaan hebt. Mooi hoor.

Greetz Milco

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Tanne, wacht maar tot de SPS op kleur komt.
Als het goed is heb je de foto's hoe ze eruit horen te zien dus heb je een mooi doel. ;)

Waar kun je deze kopen dan? Vreemd op tapatalk zie je jou bericht niet. Maar zie nu waar je ze vandaan hebt. Mooi hoor.

Greetz Milco
Vreemd... Ik gebruik geen tapatalk dus kan het niet controleren. Ze zijn inderdaad schitterend!

Ziet er goed uit Tanne, wacht maar tot de SPS op kleur komt.
Als het goed is heb je de foto's hoe ze eruit horen te zien dus heb je een mooi doel. ;)
Ik ben benieuwd Ryan! Wel is mijn bak natuurlijk wat rijker aan voedingsstoffen dan voor dit soort koralen de bedoeling is, maar ik ga m'n best doen.

Binnenkort weer eens wat foto's :)

Wij (ik en twee cavaleertjes king Charles Dana en Bobie haha ze moeten altijd naast mij zitten:biggrin:) kijken hier graag naar jouw foto's Tanne. En die mooie oren kan ik nu niet meer vergeten...wist nog niet dat zo iets bestaat en niet ergens in America... Tenminste op jouw foto's van die dan plezieren...:p:biggrin:

Wij (ik en twee cavaleertjes king Charles Dana en Bobie haha ze moeten altijd naast mij zitten:biggrin:) kijken hier graag naar jouw foto's Tanne. En die mooie oren kan ik nu niet meer vergeten...wist nog niet dat zo iets bestaat en niet ergens in America... Tenminste op jouw foto's van die dan plezieren...:p:biggrin:
Dank je Lara, ik hoop dat ik binnenkort tijd heb weer een paar foto's te maken... Ik denk dat er voor jouw bak ook veel hondenkwijl ligt, ziet er erg goed uit!

Het is een beetje stil in mijn dagboek, binnenkort weer een update. Ondertussen zit ik zelf niet stil, over enkele dagen volgt hier een primeur... :cool:

Het is een beetje stil in mijn dagboek, binnenkort weer een update. Ondertussen zit ik zelf niet stil, over enkele dagen volgt hier een primeur... :cool:

Mag ik raden wat het is... :biggrin:

Nu maak je mij ook nieuwsgierig ;).

Mmmm tja dan weet ik het ook niet kleine hint meschien :p
M.v.g henk
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Nog eventjes geduld...

Ondertussen vandaag bij Aqua Compleet geweest: werkelijk een schitterende zending Acropora's, ik heb een erg mooi felgeel koraal gekocht. Vandaag stond er op whitecorals.com een update, ik was de gelukkige die het koraal op de foto in z'n mandje kreeg. In alle opwinding op 't laatste moment op het verkeerde knopje gedrukt: betaling afgebroken. Nu wordt het extra spannend: blijft hij gereserveerd en komt hij volgende week naar Nederland of is er een andere lucky bastard die de beauty op deze foto binnenkort in huis heeft....

Bijlagen

• 30927.jpg
    30927.jpg
    55,3 KB · Weergaven: 672
Nog eventjes geduld...

Ondertussen vandaag bij Aqua Compleet geweest: werkelijk een schitterende zending Acropora's, ik heb een erg mooi felgeel koraal gekocht. Vandaag stond er op whitecorals.com een update, ik was de gelukkige die het koraal op de foto in z'n mandje kreeg. In alle opwinding op 't laatste moment op het verkeerde knopje gedrukt: betaling afgebroken. Nu wordt het extra spannend: blijft hij gereserveerd en komt hij volgende week naar Nederland of is er een andere lucky bastard die de beauty op deze foto binnenkort in huis heeft....
Ze zijn daar razend snel:
Hi Tanne, first congrats to this awesome piece. We received your order and the coral is reserved for you. A staff member of our sales division will contact you tomorrow with payment information. Thanks for ordering!

Hier nog een erg blauwe foto van m'n gele Acro :)

Bijlagen

• acro11.12.13.jpg
    acro11.12.13.jpg
    49,7 KB · Weergaven: 99
Back
Bovenaan