Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Yves’ bakje

ATI testje binnen gekregen.
Ben er blij mee.
Ben er toch eens over aan het nadenken om te beginnen fine tunen zoals aangegeven.
Wat Kalium, Bromine, Strontium en Jodine toevoegen. Ga er nog eens over nadenken.

Bekijk bijlage ATI.pdf
 
Netjes Yves
 
Ziet er goed uit man niets te klagen daar.

Groetjes wesley
Klagen zeker niet, genieten des te meer.

Thx Jos!
Ga toch maar wat fine tunen, heb me de ATI supplementen besteld voor bromine, strontium, kalium en jodium.
Verwacht er niet echt veel zichtbaar resultaat van, maar als de koralen er sterker van worden is het het waard.
Hoop de bak stabiel te kunnen houden.
 
Sta er prachtig bij yves
 
In één woord, SCHITTEREND vriend!!
 
Ik heb eens even in je dagboek gekeken.

Mooie koralen, en ziet er allemaal gezond en wel uit topjes
 
Dank je Erik!
We doen ons best. Horen, zien en zwijgen maar in stilte leren van de meer ervaren aquarianen, en daarbij wat koffie drinken ;)

Ik heb eens even in je dagboek gekeken.

Mooie koralen, en ziet er allemaal gezond en wel uit topjes
 
Vandaag nog eens een bezoekje aan Reef Corner gebracht.
Een mooie, kleine, centropyge multicolor en een aussie acropora (fluo oranje) moesten mee naar huis natuurlijk.

Momenteel een beetje last van flap en sinds 2 weken mijn diamantlipvis niet meer terug gezien.
Was een visje in topconditie, rond en gezond, at alles wat de pot schaftte en zat voor de rest de hele dag rond te scharrelen in de bak.
Hoop ergens dat hij plots toch uit zijn winterslaap opnieuw zal opduiken, maar de kans ik klein, vrees ik.
 
Dat vraagt om een foto 😁
 
Hmm hopelijk komt hij weer voor de dag vriend.
En nu foto's van je pronkstukken! :eek:
 
Prachtig visje de multicolor zwem bij mij ook rond 😃
 
Bovenaan