Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Pincetvis bijvoeren

Ja inderdaad maar ik maak mij daar , met een blokje per dag ,op een 800 liter systeem niet zo druk over.
Als je bak in balans is verwerkt het systeem het vanzelf.
Voer je bv 4 blokjes diepvries op 350 liter dan praat ergens anders over.....
 
Een voerbuisje is gemaakt. Gevuld met rode muggenlarven...helaas geen interesse.
Morgen ga ik de mossel op steen proberen.
 
Ja inderdaad maar ik maak mij daar , met een blokje per dag ,op een 800 liter systeem niet zo druk over.
Als je bak in balans is verwerkt het systeem het vanzelf.
Voer je bv 4 blokjes diepvries op 350 liter dan praat ergens anders over.....
Ja ik ga een red sea max nano opstarten dus geen optie dus xD
 
Ik heb me eergisteren een nieuw voederspeeltje aangeschaft voor men pincetvis via ebay. Ik ben benieuwd wat hij ervan vind. Zal er wel filmpje van plaatsen in dagboek.
 
Probeer eens mass-stick. Daar was de mijne verzot op! Dutch mysis werd ook gretig aangenomen.
Het probleem is soms met de "voederkorfjes" of andere dingetjes, dat de vis daar bang voor is en stress van krijgt, pas als ze het echt kennen zullen ze hier van eten.
 
Masstick geef ik idd ook reeds. Is een behoorlijk gevecht aan het raam zo snel het erin komt.
 
Bij deze het nieuwe speeltje. Hij wacht ganse dag bij het korfje tot ik er wat eten in doe. Meestal een diepvries blokje.
 

Bijlagen

  • IMG_20181225_143948785.jpg
    IMG_20181225_143948785.jpg
    132,8 KB · Weergaven: 124
  • IMG_20181225_143952469.jpg
    IMG_20181225_143952469.jpg
    135,4 KB · Weergaven: 117
Waar heb je die gehaald? Ik heb nu voornamelijk succes met mossels, is ie gek op. Droog voer komt ie wel naartoe gezwommen, maar begrijpt het helaas nog niet.
 
Heb deze op eBay gekocht.
Vind je onder de naam : marine aquarium fish feeder for frozen dood artemia Musis
Mvg
 
Bovenaan