Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

Re: RSM 250 van Lara

Vlaak voor de vakantie had ik het hier veel te druk met de bakken om alles te regelen (zodat zonder mij alleen de vissen voeren:p), na vakantie weer druk om alles schoon te maken en testen en corrigeren dus geen tijd voor mijn dagboek:( Maar kan aanmelden dat alles goed gaat hier, niks en niemand dood, alles gegroeid:eek: De bak had ook rust van mij nodig:biggrin: Heb nog enkele foto's waarvoor ik toen geen tijd had op te plaatsen
DSC08806.jpgDSC08815.jpgDSC08817.jpgDSC08818.jpg
 
Re: RSM 250 van Lara

Vlaak voor de vakantie had ik het hier veel te druk met de bakken om alles te regelen (zodat zonder mij alleen de vissen voeren:p), na vakantie weer druk om alles schoon te maken en testen en corrigeren dus geen tijd voor mijn dagboek:( Maar kan aanmelden dat alles goed gaat hier, niks en niemand dood, alles gegroeid:eek: De bak had ook rust van mij nodig:biggrin: Heb nog enkele foto's waarvoor ik toen geen tijd had op te plaatsen
Bekijk bijlage 480676Bekijk bijlage 480677Bekijk bijlage 480678Bekijk bijlage 480679
En de naso lijkt nog in topvorm!
 
Re: RSM 250 van Lara

DSC08822.jpgDSC08829.jpgDSC08830.jpgDSC08833.jpg Grote bol Duncan is te groot geworden voor dat linker hoekje dus naar de stekkenbak gegaan en Lobo heeft zijn plaats ingenomen, voorlopig perfect zo, rustig qua stroming plekje en voldoende ruimte om verder te groeien. Ander taakje Duncan die ik ook al langer heb maar steeds achter mocht blijven nu uiteindelijk naar voor gegaan.
 
Re: RSM 250 van Lara

DSC08876.jpgDSC08887.jpgDSC08892.jpgDSC08893.jpg Ben eerlijk gezegd zeer tevreden met mijn laatste verbouwing van deze rechterkant:eek: Dezelfde stenen maar veel meer functioneel en luchtig vind ik, meer ruimte nu tussen de rif en de achterwand hier, mooie plek voor Gorgonnen, ze storen ook niet als je de ramen schoon moet maken
 
Re: RSM 250 van Lara

Heel mooi weer.
Gelukkig zijn de bakken de vakantie weer goed door gekomen :eek:
Ik zie wel dat je monti sertosa iets roder is geworden.
 
Re: RSM 250 van Lara

Heel mooi weer.
Gelukkig zijn de bakken de vakantie weer goed door gekomen :eek:
Ik zie wel dat je monti sertosa iets roder is geworden.
Dank je wel Alex!:) Idd gelukkig!!! Want je weet het nooit...elke keer als je weg moet blijft het naast genieten altijd een deel in je hart spannend (hoe daar thuis alles gaat...:confused:...), hoewel probeer je elke keer echt alles te regelen, maar in deze hobby weet je het echter nooit 100% dat alles zo als het moet gaat en geen onverwachte verrassingen... Maar dat gevoel kent iedereen denk ;)
Dat is best mogelijk dat Setosa is wat donkerder geworden, ze is toch net uit het licht geplaatst (ong 10cm) maar zal naar het voor groeien natuurlijk dus dat deel waar meer licht komt zal meer roze worden verwacht ik. Groeit super langzaam helaas, maar tja dat wist ik al.
 
Re: RSM 250 van Lara

DSC08924.jpgDSC08925.jpgDSC08926.jpgDSC08929.jpg
Nog een klein Derasa had ik toen gekocht, maar gisteren ineens dood:( heb ze in de ochtend gevonden.
Acrotje moest ik toch van massieve voet afbreken en zo in drie delen op de nieuwe pilaartje plaatsen, mooi hoog en in de stroming. Multicolor Stylo wilde ik al langer hebben.
 
Bovenaan