Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

Re: RSM 250 van Lara

Zo pracht oren gescoord.
Die chalice is ook gaaf.
Bij aquacompleet vandaan?

Groetjes wesley
 
Re: RSM 250 van Lara

Hey Wes! Jaaa, vond ik ook best aparte oren:eek: en dat stukje Echinophyllia zelfs onder mijne witte T5 blijft ook erg mooi vind ik. Denk dat naast mijn rode (die al jaren lang prima op de bodem doet) is niet verkeerd geplaatst. Nee, van een andere bron:biggrin:
 
Re: RSM 250 van Lara

DSC01715.jpgDSC01719.jpgDSC01721.jpgDSC01726.jpgDSC01733.jpg

Ook blauwe Acro ( Formosa denk ik ) beide laatste stukjes mee genomen.:p Beide moest ik van originele massieve steentjes afbreken om juist kunnen plaatsen (zoals meestal;)). Een stek ging helaas in stukjes:eek:, maar niet fataal, heb ze allemaal op een nieuwe pilaar plaats gegeven waar ik jaren Valida Acro had, die werd toch te massief vond ik, begon te veel schaduw geven en zo'n massieve voet breek je toch niet zo makkelijk in de bak, uit de bak was ook geen optie meer, want de stenen zijn met elkaar vast gelijmd. Dus deze kant is nu echt anders geworden. Natuurlijk is het nu niet zo mooi hoe het was, maar hopelijk met gedoeld wordt het weer iets.... Een andere stuk (foto 4) in zijn geheel op een andere plaats gelijmd, niet zo hoog. Ben benieuwd... "oude vriend" Lobo werd blijkbaar jaloers :biggrin:
 
Re: RSM 250 van Lara

Mooi hoor niks te klagen zeg he prachtig.

Groetjes wesley
 
Re: RSM 250 van Lara

Weer een nieuwe bewoner in de bak. Kleine Doktertje ( cm of 4 maar!) van Borsteltand familie. Had nog geen tijd zijn andere naam gaan zoeken... Ik dacht namelijk dat ik nooit meer een borsteltand zal nemen (vanwege slechte karakter) maar op deze was gelijk verliefd:eek:
Bekijk bijlage 481735Bekijk bijlage 481736Bekijk bijlage 481737

Hij lijkt op een Ctenochaetus Truncatus toch? Dat zijn allereerste foto's van de eerste dag. Tijdens het voeren kwam hij snel ff naar voor om wat te happen en snel terug naar achter dus daarvan nog geen betere foto's op dit moment. Hij woont hier sinds maandag geloof ik dus nu al heel ander gedraag, voelt zich helemaal thuis. Ik had het alleen erg druk om andere foto's te maken, maar het komt nog goed.

Zijn borsteltanddokters echt zulke rotzakjes? Want ik zou er graag eentje in m'n bak hebben.
 
Re: RSM 250 van Lara

Koralen staan er allemaal prachtig bij!!
 
Re: RSM 250 van Lara

Zijn borsteltanddokters echt zulke rotzakjes? Want ik zou er graag eentje in m'n bak hebben.

Uit mijn ervaring toch wel helaas. Maar ze zijn ook beste algen grijzers qua Dokters vind ik, ook mooi. Een klein rotzakje dus kon weer niet laten zitten. :p Maar ik hou hem in de gaten...
 
Bovenaan