Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

Re: RSM 250 van Lara

DSC08477.jpgDSC08478.jpgDSC08481.jpgDSC08485.jpgDSC08486.jpg
Afgelopen vrijdag kreeg ik per ongeluk een sterke prik van deze egel, kon langer een laatste stuk van hun stekel niet uit mijn vinger krijgen, maar heb dat ook overleeft:p
 
Re: RSM 250 van Lara

Vandaag heel veel gedaan: alles schoon ( afschuimer en de andere 4 pompen), ook gelijk een extra grote waterwissel van 20l. moest ook een acro (Valida) een beetje knippen en een grote LPS definitief naar de stekkenbak verhuizen (had ruim 2-3 jaar plezier met hem geloof ik...) Nog enkele foto's zo maar

DSC08506.jpgDSC08507.jpgDSC08510.jpgDSC08511.jpgDSC08512.jpg
 
Re: RSM 250 van Lara

DSC08597.jpgDSC08616.jpgDSC08617.jpgDSC08618.jpgDSC08619.jpg
Toen ik gisteren naast de bak zat kwam ineens sterk licht op de bak uit het raam. Dat gebeurt af en toe meestal als er weer een bijzondere zonsondergang is, dus heb ik weer snel mijn camera heb gepakt :p
 
Re: RSM 250 van Lara

Hoi Lara,

wat zijn jouw ervaringen met deze zee-egel tot nu toe? is die een betje reefsave? De LFS heeft er ook 1 zitten en ik zit nu toch te twijfelen. Is wel erg mooi.

Mvg Peter.
 
Re: RSM 250 van Lara

Hoi Lara,

Wat een geweldige bak heb je toch.
Je verbaast me telkens weer met je foto's. De bak lijkt zoveel groter dan hij eigenlijk maar is.
Vooral als je dan de foto's door de zijruit ziet, besef je pas hoe goed jij bent in dieptewerking creëeren.
Top hoor.:biggrin:
 
Re: RSM 250 van Lara

Hoi Lara,

wat zijn jouw ervaringen met deze zee-egel tot nu toe? is die een betje reefsave? De LFS heeft er ook 1 zitten en ik zit nu toch te twijfelen. Is wel erg mooi.

Mvg Peter.

Tot nu toe doet hij het hier niks slechts! Als ik zie soms hoe veel hij uitpoept (pardon:biggrin:) dan moet ik hem zonder twijfelen de eerste plaats geven voor zijn fantastische opruimwerkthumbs up
 
Re: RSM 250 van Lara

Hoi Lara,

Wat een geweldige bak heb je toch.
Je verbaast me telkens weer met je foto's. De bak lijkt zoveel groter dan hij eigenlijk maar is.
Vooral als je dan de foto's door de zijruit ziet, besef je pas hoe goed jij bent in dieptewerking creëeren.
Top hoor.:biggrin:

dank je wel Kristof! Diepte is hier 42cm maar! Dat is werkelijk super weinig!:mad: Als ik opnieuw zou mogen dan zou ik beter niet lange maar vooral diepe bak uitkiezen! Zoals die van Tanne bijv....:eek::cool::p:biggrin:
 
Re: RSM 250 van Lara

dank je wel! Hopelijk dat het nu niet lelijk is geworden:p 16 juni heb ik weer verbouwing gedaan:eek: nu de rechterhoek.
 
Re: RSM 250 van Lara

Zo is het geworden. Met dezelfde stenen gedaan, maar elke steen kreeg een andere plek, ook enkele koralen kregen nieuwe plaatsen. Ik vind dat elke steen is nu meer functioneel geworden en heb ik weer enkele plaatsen voor toekomstige nieuwe aanwinsten gecreëerd:eek:

DSC08700.jpgDSC08705.jpgDSC08710.jpgDSC08714.jpg
 
Bovenaan