Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

keldervloer

Ik zou denken aan betonverf. Volgens mij ook waterdragend te koop.

Is uitgehard "neutraal" maar bij drogen uiteraard goed ventileren en je eiwitafschuimer tijdelijk uitzetten natuurlijk.

Jan Almere
 
aquaglenn zei:
is het te riskeren van de vloertegels gewoon op de betondallen te leggen, of moet ik deze uitbreken en een fundering gieten ?
Als de betondallen goed vast liggen kan je de tegels rechtstreeks hierop vastplakken.Probeer de voegen van de dallen en de tegels niet op elkaar te leggen.Een beetje in verband leggen dus.
 
Volgens mij is het ook nuttig om eens te informeren naar de gladheid van het product als er water op ligt.
Sommige vloeren zijn spekglad als ze nat zijn.
Mvg
Bjorn
 
als ik van jouw was zou ik ter plaatse van je aquarium fundering gieten tenzij je zeker bent van je ondergrond indien je op geel zand zit kun je zonder fundering verder

in ieder geval zou ik het toch maar doen gezien de kracht die op die tegels komt
of een harde dikke teflon plaat leggen om de druk te verdelen.
groeten
kristof
 
hallo kristan,

het is de sump en techniek die in de kelder staat, en die staan reeds op een gegoten betonplaat !
het gaat hier om de keldervloer iets te" renoveren " laat ons zeggen, ik wil van die betontegels af zonder grote breek werken te doen!
Wat kan ik doen, een produkt op de betontegels zoals verf of een coating of er gewoon vloertegels bovenop leggen ?

gr..
 
Bovenaan