Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Hanzzz'n atol

Moet woensdagavond toch naar Purmereutel dus zal 's avonds even langsgaan.
 
Ben vanavond samen met mijn vrouw even langs geweest bij Hans.
Lag heerlijk te slapen.
Gaat heel langzaam vooruit. Kan nog niet praten. Knikt wel.
Moeilijk communiceren. Merkt aan Hans dat hij nog vreselijk moe is.
Zijn maar een tien minuten geweest.
Heb het vanmiddag ontvangen exemplaar van het Zeeaquarium achtergelaten.

Je ziet wel dat Hans blij is met bezoek.

Van de week maar weer ff langs
 
Ik ben ook vanavond langs geweest met robert, en eigenlijk gingen we heel opgelucht weer naar buiten.
De sonde voeding is eruit en hij eet en drinkt weer zelf, praten lukt nog niet goed maar hopelijk komt dat ook weer terug.
Verder was hij zelf ook positief gestemd.
In ieder geval al veel beter dan een week geleden.

Groetjes Pim
 
Ik ben gistermiddag nog even langs geweest. Mijn kinderen hadden een paar mooie balonnen voor hem uitgezocht plus een mooie kaart. Hij gaat inderdaad vooruit al zijn het maar kleine stapjes, hij kan in ieder geval weer lachen (en scheten laten :p).

Ik vond wel dat hij maar bar weinig kaartjes heeft gehad:mad:

gr,
Jochem
Ik ben ook vanavond langs geweest met robert, en eigenlijk gingen we heel opgelucht weer naar buiten.
De sonde voeding is eruit en hij eet en drinkt weer zelf, praten lukt nog niet goed maar hopelijk komt dat ook weer terug.
Verder was hij zelf ook positief gestemd.
In ieder geval al veel beter dan een week geleden.

Groetjes Pim
 
Ik vond wel dat hij maar bar weinig kaartjes heeft gehad:mad:

gr,
Jochem
Ik heb van de week een paar boeken achtergelaten zodat hij wat kan bladeren over ons favoriete onderwerp en weer motivatie kan opdoen.
 
Hoi ,

Komt net bij hans vandaan en ik ben best wel positief en opgelucht het ziekenhuis uitgegaan.

Toen ik aankwam zat hij op een bankje op de gang.

Hij ziet er goed uit en loopt weer een beetje in het rond, praten en lezen gaat nog niet en dat werkt wel wat frustratie op. Verders is hij erg stijf in de rug en benen.

Maar gelukkig is hij wel positief wat betreft de toekomst.

Groetjes Pim.
 
Hoi ,

Komt net bij hans vandaan en ik ben best wel positief en opgelucht het ziekenhuis uitgegaan.

Toen ik aankwam zat hij op een bankje op de gang.

Hij ziet er goed uit en loopt weer een beetje in het rond, praten en lezen gaat nog niet en dat werkt wel wat frustratie op. Verders is hij erg stijf in de rug en benen.

Maar gelukkig is hij wel positief wat betreft de toekomst.

Groetjes Pim.

Goed te horen dat het al een stuk beter gaat !!!!!!!!!
 
Bovenaan