Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

EDDY,S laatste

Alllé als ik u plannen hoor was dit dus toch niet u laatste hahahhaahah " go for it "

Ja werner dit is een lek ! in het security systeem ;).

Héhé, zou wel is tof vinden om nog is langs te mogen komen :).

groetjes,
Michaël
 
Alllé als ik u plannen hoor was dit dus toch niet u laatste hahahhaahah " go for it "

Werner,Michaël

Ik denk dat ik thuis nog wat extra goede punten zal moeten halen.Ik heb natuurlijk nog tijd hé,alhoeel?

Gr,Eddy
 
Laatst bewerkt:
Werner,Michaël

Ik denk dat ik thuis nog wat extra goede punten zal moeten halen.Ik heb natuurlijk nog tijd hé,aloeel?

Gr,Eddy

:), dit moet je altijd hé eddy :).

groetjes,
Michaël
 
Bedank Joeri,ik loop weer met wat plannen rond,maar de verwezenlijking zal niet gemakkelijk zijn.Ik moet paseren langs een hoog opstakel.Maar ik ga me niet laten doen,we zien wel.

Gr,Eddy
 
Ik was het bijna vergeten te melden.Hij is deze maand 29 jaar geworden,en zoals je ziet,hij is nog in uitstekende gezondheid.

Gr,Eddy
 

Bijlagen

  • Nemo.jpg
    Nemo.jpg
    73,5 KB · Weergaven: 22
proficiat eddy héhé :)

mooie leeftijd echt
 
Eddy,
Leuk gisteren kennis gemaakt te hebben! Tijd voor een update van het dagboek van dit schitterende aquarium!

Groeten
Tanne
 
Het wordt inderdaad tijd voor een opdate.Verschillende koralen en vissen zijn uit men aquarium verdwenen.Vissen gewoonlijk door sterfte,waar ik nog steeds geen verklaring voor heb,koralen verkocht omdat ze te groot werden,en ik plaats wou maken voor nieuwe.Het interieur en de bezetting van je aquarium zo nu en dan eens wijzigen,houd de hobby spannend.Door de verkoop krijg je inkomsten,en die kan je dan weer investeren in nieuwe dingen.Wat is er nu leuker dan rond te neuzen op zoek naar nieuwe dieren?Ik ken nog wel iets,maar dat hoord niet thuis bij de hobby.
Hierbij nog wat foto's van men nieuwe dieren,en het geheel aquarium.

Gr,EddyIMG_2238.jpgIMG_2269.jpgIMG_2280.jpgIMG_2291.jpgIMG_2298.jpg
 
Ziet er erg goed uit, complimenten! Ik ben geen groot liefhebber van buttons, maar ik vind deze erg mooi:
attachment.php


Staan er nog bepaalde vissen op je wensenlijstje?
 
Tanne,

Het zijn inderdaad mooie buttons.Ben zelf wel liefhebber ervan gezien sommige soorten heel kleurrijk zijn.Toch heb ik soms problemen om ze op lange termijn te houden.Tips van andere liefhebbers zijn altijd welkom.
Voor nieuwe vissen kan ik nog geen keuze maken.Ik had graag een schooltje van een klein blijvende soort gehad,maar zelfs de blauwoogjes vochten tot er nog eentje overbleef.

Jawsee,

We doen ons best om de boel gezond en kleurrijk te houden,maar de beperking van mijn verlichting speelt toch een rol voor de blauwe acro's.Zij blijven eerder bruin.

Joeri,

Ik streef er naar de bak goed vol te zetten,en toch geen kleine tentoontelling te criëren.Op getelde tijden,ook de inhoud eens wijzigen,of verplaatsen,doet het bij mij toch nog steeds kriebelen.


Gr,Eddy
 
Eddy,

Ik kan eigenlijk alleen maar bevestigen naar de reakties hierboven, je aqua staat er inderdaad mooi bij.
Het rondneuzen en op zoek gaan naar nieuwe dieren is inderdaad een van de leukere dingen in de hobby. Als het aqua volstaat en je enkel nog onderhoud hebt en wat snoeiwerk, kan het gaan "vervelen". Sommige verkopen wat dieren om plaats te maken, andere halen de bak helemaal leeg en beginnen opnieuw:p.

Echt een pareltje in antwerpen, jouw aqua. Dat kan nooit veraf zijn;).
 
Bovenaan