Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

borstelwormen

Ook mijn borstelwormen komen mee-eten.
biggrin.gif


Misschien ook wel beter zo, want ik heb er eentje van ruim een halve meter lang en een duim dik. Als die niet genoeg eten kan vinden gaat hij misschien wel op zoek naar iets anders, vissen of zo.
 
yep ook bij mij,

Vooral als ik mijn gele dokter af en toe eens een banaan geef dan laat hij het na half opgegeten te hebben liggen en ineens zie je dan een gigantische worm uit de steen komen die probeert dat schijfje banaan mee in de steen te krijgen :D
Maar zolang ze niets fout doen waarom niet ze eten het voer op dat de vissen niet opeten dus rot dat niet des te beter.

grtz
 
ik zou hem toch gaan vangen dit is gewoon een monster



MarcC zei:
Ook mijn borstelwormen komen mee-eten.
biggrin.gif


Misschien ook wel beter zo, want ik heb er eentje van ruim een halve meter lang en een duim dik. Als die niet genoeg eten kan vinden gaat hij misschien wel op zoek naar iets anders, vissen of zo.
 
jordi zei:
yep ook bij mij,

Vooral als ik mijn gele dokter af en toe eens een banaan geef dan laat hij het na half opgegeten te hebben liggen en ineens zie je dan een gigantische worm uit de steen komen die probeert dat schijfje banaan mee in de steen te krijgen :D
Maar zolang ze niets fout doen waarom niet ze eten het voer op dat de vissen niet opeten dus rot dat niet des te beter.

grtz
Banaan voor de gele dokter? Dat hoor ik voor het eerst.
Vervuilt dat niet vreselijk?

Jaap
 
Neen vervuilt idd niet en soms als hij het niet helemaal opeet en een of andere worm er niet mee gaat lopen haal ik het er toch terug uit.
En idd ze lusten het wel graag ik vond het ook raar toen ik het voor het eerst las maar hij vondt het zeer lekker :D.
Het brengt ook wat variatie in de voeding dus dat is zeker een pluspunt:)

grtz
 
had het zelfde probleem ze aten meer dan de vissen

heb toen de raad van Theo opgevolgd en een coris picta in de bak gezet en geen wormen meer te zien
 
aad zei:
ik zou hem toch gaan vangen dit is gewoon een monster
Nee hoor, hij doet niets verkeerd.
Hij is de mascotte van mijn bak.
biggrin.gif
 

Bijlagen

  • Aquarium 07-11-2006 002.jpg
    Aquarium 07-11-2006 002.jpg
    58,2 KB · Weergaven: 19
wouw dat is idd een grote jongen :D

Ik heb deze nacht eens gekeken en heb er in het totaal nu 4 gespot, maar toch niet het formaal van die van jou :D.
 
Bovenaan