Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

500L Cube RoelHG

Re: Aqua Medic Cube van Moi

Ziet er erg goed uit waneer komt je aquarium terug met je sump
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

Ziet er erg goed uit waneer komt je aquarium terug met je sump

Thnx! Ik denk volgende week ergens ophalen als ik tijd heb!!

Prachtig spul zeg, denk dat je daar geen spijt van gaat krijgen!:p

Haha dat denk ik ook niet nee! Alleen nu nog alles plaatsen en installeren dus dat word nog wat!

Daarbij ook nog een extra Giesemann HO LED bar op de kop kunnen tikken dus nu 3 LED Bars en wellicht 1 T5 unit bijplaatsen om aan de verlichtings voorzieningen te voldoen. Jullie een idee hierover?
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

Net ook weer een fijn bericht gehad dat er iets van de PostNL klaar ligt om opgehaald te worden..... cadeautje van Apex denk ik!! Straks maar eens ophalen!
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

Hoe blij je kan zijn met dit soort berichten. Dan zijn we toch weer allemaal kind. Mooi spul hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

Hoe blij je kan zijn met dit soort berichten. Dan zijn we toch weer allemaal kind. Mooi spul hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

haha ja inderdaad! Kinderen moeten we ook allemaal blijven.... wat is het leven zonder af en toe blij te zijn zoals vroeger! Straks dus even ophalen en natuurlijk een fotootje schieten.... Het Apex systeem is niet compleet zonder deze toevoeging in mijn geval!
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

Zo is het net. Apex staat ook op mijn verlanglijst. We zien de foto's wel verschijnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

Zo is het net. Apex staat ook op mijn verlanglijst. We zien de foto's wel verschijnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Dat snap ik wel! Het is prachtig spul met veel mogelijkheden alleen zijn de modules die je overal voor nodig hebt aan de prijzige kant maar goed! Wat je ervoor terug krijgt bereik je volgens mij op dit moment met geen enkel andere computer! Ik zal vanmiddag gelijk even de foto's plaatsen.
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

Voor je het weet is hij compleet haha! Gaat de goede kant op en ben er wederom heel blij mee [emoji1305]

f5f38e328202b99ed61df6205e55778a.jpg


4c6cb447c2673d47428383e977d3567b.jpg


0ccd00ca700f87e0f9acfad00305d5d5.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

waar dient de kabel voor bij de ddr reservoirs, om magnetisch geroerd te worden misschien??

mooi spul en zeker goede kwaliteit.

gr. Marcel
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

waar dient de kabel voor bij de ddr reservoirs, om magnetisch geroerd te worden misschien??

mooi spul en zeker goede kwaliteit.

gr. Marcel

Voor zover ik heb kunnen lezen word we een signaal naar de apex gestuurd als het reservoir bijna leeg is maar dat moet ik nog even goed nalezen!

Jazeker mooi spul! Ben er weer blij mee [emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

oke thanks, dat zou eerder kunnen een signaal bij lage vloeistof niveau.
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

Klopt Nightwish :p

Zojuist een nieuwe bestelling geplaatst om het plaatje nog completer te maken.

- Red Dragon® 3 Mini Speedy 50 Watt / 5,0m³
- Interface Adapter for Red Dragon® 3 Speedy / 10V connection for RD3 with 50/60/80W
- slot pipe / split tube HYBRID Ø 40mm

Daarbij zit ik nog te twijfelen of ik de "Dreambox - media filter Ø 80mm SpaceSaver DeLuxe 1.5 liter Volume" ga bestellen als extra media filter.... Daar zou ik eventueel de Apex utiliy pomp op kunnen schakelen maar nog even verder aan het uitzoeken. Wellicht heeft iemand hier ervaring mee?

Thanks allemaal!
 
Aqua Medic Cube van Moi

Begin me nu toch wel lichtelijk druk te maken waar ik alles ga laten..... er moet ook nog een sump bij haha!!!

fc58f6dcf60958e078dc4c64d1284ecb.jpg
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

Haha. Als ik dat zie snap ik dat je jezelf afvraagt "Hoe nu verder".

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

Haha ja.... hoe nu veder!

Ssssssst ik heb er serieus over na zitten denken maar besloten toch echt met deze te beginnen [emoji23] anders blijf ik bezig!! Dus ik ga het passend maken [emoji1305] komt goed


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Re: Aqua Medic Cube van Moi

Ha die Roel, met een zeewater aquarium blijf je toch altijd bezig:eek:

Hey Alex, dat is zeer zeker waar! Maar toch besloten om het bij dit aquarium te houden voor nu en ga me best doen alles netjes te plaatsen! Mocht ik dan toch echt een keer mijn aquarium gevuld hebben en alles gaat een tijdje goed kan ik altijd over naar een grotere bak :biggrin: Nu maar eerst deze up and running krijgen. Voor een eerste zeewater aquarium is dit toch wel een veilige inhoud denk ik zo!

De apparatuur die ik heb is ook geschaald op groter kunnen gaan dus dat scheelt..... we gaan er lekker mee bezig! Het blijft ontzettend leuk allemaal! Thnx!
 
Bovenaan