Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een genot is het zeker! Het heeft 6 jaar geduurd, maar eindelijk nu ook in het eggie gezien ;)!

Hoe de situatie was voor het plaatsen van de LED i.c.m. de T5 weet ik niet, maar de huidige combinatie gaf wat mij betreft een mooi schouwspel aan kleuren, schittering, schaduw en diepte.
Ik heb nooit gedoken, maar ik denk dat het zo in de natuur ook is ongeveer :o.

Bij het zien van het fantastische visbestand heb ik ook een favoriet overgehouden, de naso. Wat een imposant prachtdier!

Pieter, bedankt namens ons drietjes (en voor een volgende keer laten we er geen 6 jaar tussen zitten hoor ;)).

Een genot is het zeker! Het heeft 6 jaar geduurd, maar eindelijk nu ook in het eggie gezien ;)!

Hoe de situatie was voor het plaatsen van de LED i.c.m. de T5 weet ik niet, maar de huidige combinatie gaf wat mij betreft een mooi schouwspel aan kleuren, schittering, schaduw en diepte.
Ik heb nooit gedoken, maar ik denk dat het zo in de natuur ook is ongeveer :o.

Bij het zien van het fantastische visbestand heb ik ook een favoriet overgehouden, de naso. Wat een imposant prachtdier!

Pieter, bedankt namens ons drietjes (en voor een volgende keer laten we er geen 6 jaar tussen zitten hoor ;)).
dank je Marjan,het was zeer aangenaam om jou en de familie te ontmoetenen met het weerzien kan je echt geen 6 jaar meer wachten,ben bang dat te laat is........De Naso's zijn hier ook favorieten,je hebt onder de vissen ook terroristen,opstandelingen,gematigden en serieus aardigen,bij die laatste horen de naso's,die zijn echt gerelaxed.Jouw bak staat er geweldig bij.

YES,we hebben hem......een heel mooi jong exemplaar van een 5 cm nl. de Holacanthus clarionensis,zo klein en zo mooi heb ik ze nog nooit gezien met prachtige blauwe strepen op de flanken.Eens in 4 jaar wordt er vergunning verleend om er een klein aantal clarions te vangen (een stuk of vijftig)in het natuurreservaat voor de Californische\Mexicaanse kust.

Pieter

Dat is een hele mooi maar zeldzame keizer erg gaaf...

Altijd mooi als je zoiets weet te bemachtigen :-)

Hij zal het wel naar z'n zin hebben..

Helemaal gaaf wat een mooie koralen en mooie tafels
En die Naso met die slierten aan ze staartvin helemaal top
Gr. Bas
Dank je Bas,trouwens een erg mooie Humilus die je pas heeft aangeschaft,goed in de stroming houden,kan echt een topkoraal worden.

Pieter

Pieter, wat een mooie foto's weer! Zitten nooit geen mooie foto's bij!
Altijd een prachtbak! Mooie naso en geweldig al die gele dokters. Top!

Zo wat een mooie vis echt een plaatje
Bedankt vind het ook echt een mooi koraal hoop dat het een mooi groot stuk word
Die groene poliepjes ben ik helemaal weg van Hahaha Gr. Bas

Dat is een hele mooi maar zeldzame keizer erg gaaf...

Altijd mooi als je zoiets weet te bemachtigen :-)

Hij zal het wel naar z'n zin hebben..
Zeldzaam in de handel bedoel je?In het reservaat zijn ze beschermd en komen er vele tienduizenden zoniet honderdduizenden voor.Trouwens Gupp dat visje in je avator,is dat niets voor je nieuwe bak...?

Pieter

Haha die Pieter..
Als ze op voorraad waren had ik er gelijk 1 gekocht :-)

Zeer mooie vis maar heb hem nog nooit life gezien..
Jij heb ze toch al jaren in bestelling?
Maja moeten wel in een bak met Zo goed als geen licht..

Ik wist niet dat er daar zoveel van rond zwemmen..
Maar had hem nog nooit gezien hele mooie keizer...

Jawel
Er is er nog 1 met bijna de zelfde avatar, maak opzich niet uit, maar ik vond het wel een geslaagde foto van de clarion.
Weer eens wat anders, het blijft uiteraard mijn favoriet de Boylie.

Zo Richard,gelijk je avator maar aangepast199544199544199544199544199544199544199544199544199544

Schitterend Pieter en Richard,fijn jullie weer even gezien te hebben.

Als keizerliefhebber kan je hier alleen maar blij om zijn,normaal gaan deze visjes in deze grootte naar onze Japanse liefhebbers,hij zit nog ergens in de kelder neem ik aan.

Da's een van je beste foto's Richard:p

Schitterend Pieter en Richard,fijn jullie weer even gezien te hebben.

Als keizerliefhebber kan je hier alleen maar blij om zijn,normaal gaan deze visjes in deze grootte naar onze Japanse liefhebbers,hij zit nog ergens in de kelder neem ik aan.

Da's een van je beste foto's Richard:p
Hij zwemt al in de 6 meter,deze vissen en als het goed is heeft hij binnenkort gezelschap van een iets kleinere,want 2 van hetzelfde maatje gaat niet goed,bij een tests bleek dat ze elkaar onmiddelijk in vinnen vlogen.

Laatst bewerkt:
Alle,zo hoort dat Pieter,zou zonde zijn van zo een prachtvis om er maar eentje te nemen met jouw maat van bak.

Geniet ervan straks haha:)

Hij zwemt al in de 6 meter,deze vissen en als het goed is heeft hij binnenkort gezelschap van een iets kleinere,want 2 van hetzelfde maatje gaat niet goed,bij een tests bleek dat ze elkaar onmiddelijk in vinnen vlogen.

Alle,zo hoort dat Pieter,zou zonde zijn van zo een prachtvis om er maar eentje te nemen met jouw maat van bak.

Geniet ervan straks haha:)
Het gaat wel goed komen....het karakter van de clarion's kennende ,ze zijn nergens bang voor:cool:,het zijn ijzersterke vissen,alleen de loricula's snappen het niet;de zelfde kleuren maar anders van vorm:confused:

Iedereen nog de beste wensen en een goed jaarthumbs up

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan