Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
in MEMORIAM Pieter van Suijlekom

Heb zojuist vernomen dat een groot pionier voor het zeeaquarium houden is overleden.
Pieter is 70 jaar oud geworden

Voor mijn een groot verlies van een zeer gewaardeerde vriend.
Ik zal hem zeker missen.
R.I.P sterkte voor zijn nabestaanden

Gecondoleerd voor alle nabestaanden.

Triest nieuws, gecondoleerd voor de familie.

Kijk met plezier terug op de bezoekjes die ik daar met vereniging De Koraalvis en privé heb gehad.

Gecondoleerd allen,

heel gemis voor de hobby,
Wat heb ik altijd fijn met pieter kunnen praten over visjes en koraal uren vlogen voorbij.

we zullen hem missen.

groetjes wesley

Wat een triest einde aan een prachtig tijdperk. Veel sterkte voor alle nabestaanden met dit verlies.

Gecondoleerd allen die Pieter hebben gekend. Ik wens de nabestaanden veel strekte met dit verlies.

Gecondoleerd. Een bijzonder mens was hij. Bewaar warme herinneringen aan mijn bezoeken daar.

ohc.jpg

pieter.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb het aquarium ook een paar keer mogen bewonderen en met Pieter gesproken. Hij was daar altijd zeer enthousiast en gedreven mee bezig en de resultaten mochten er dan ook zijn. Vooral de oude setup (foto Frode) was een droom voor velen. Wij wensen familie, vrienden, kennissen en medewerkers van het openhaarden centrum in Vlaardingen veel sterkte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan