Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is een flinke metamorfose :cool: .

Bedankt iedereen voor de reactie"s
Zoals op de foto's te zien zwemt er aardig wat vis rond,alleen het Anthias volkje bestaat al uit iets meer dan 125 stuks.
Alleen de grote keizer de clarionnensis nog uitvangen want die is inmiddels zo groot dat ie een tien meter bak nodig heeft.
Alle credits naar Richard voor het stugge volhouden.

Bedankt iedereen voor de reactie"s
Zoals op de foto's te zien zwemt er aardig wat vis rond,alleen het Anthias volkje bestaat al uit iets meer dan 125 stuks.
Alleen de grote keizer de clarionnensis nog uitvangen want die is inmiddels zo groot dat ie een tien meter bak nodig heeft.
Alle credits naar Richard voor het stugge volhouden.
Maar waar vind je dan een 10m bak voor die vis?

LOL: Volgens de zeewaterforum dieren database wordt de Clarionensis niet groter dan 20 cm., die informatie is behoorlijk verouderd :-).
Een groter plasje water voor deze joekel zul je bij een particulier inderdaad niet makkelijk vinden vrees ik. Maar jullie hebben ongetwijfeld meer contacten dan een gemiddelde hobbyist.

Er is internationaal vraag naar een volwassen clarion omdat ze eenvoudig niet verkrijgbaar zijn.
Dit exemplaar is nakweek uit Indonesië ongeveer 23cm groot,6jaar oud en vreemd genoeg nog gedeeltelijk zijn jeugd kleed draagt.
Alle clarions die geinporteerd worden zijn niet groter dan een 2 euro muntstuk,nakweek dus.....

Uitvangen gaat nog wel een probleempje worden

Dit blijft toch echt schitterend om te zien!

in MEMORIAM Pieter van Suijlekom

Heb zojuist vernomen dat een groot pionier voor het zeeaquarium houden is overleden.
Pieter is 70 jaar oud geworden

Voor mijn een groot verlies van een zeer gewaardeerde vriend.
Ik zal hem zeker missen.

Bijlagen

• f1.jpg
    f1.jpg
    155 KB · Weergaven: 509
  • DSC_7050.jpg
    DSC_7050.jpg
    367,7 KB · Weergaven: 508
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan