Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen weer bedankt voor de reactie's ook degene die verwijderd zijn door de back uptopjes

De laatste Keizer de Pomacanthus sextriatus is na veel gedoe uitgevangen,deze vond de Acanthastrea's erg lekker.....

Als alles goed gaat dan word het linker rif gedeelte as. Zondag opgebouwd en dan is de bak weer compleet.

Groeten Pieter

Vanmorgen even gekeken: ik moet toegeven dat de verlichting nu veel mooier is. Pieter's Atlantiks draaien alle kanalen op 100%. Dat is voor Amerikaanse begrippen misschien erg wit, voor Europese begrippen juist weer erg blauw. Mijn Atlantiks draaien danook een ander programma. Met Pieters wat blauwe Atlantiks is het een erg mooi gezicht om het wat 'warmere' licht van de HQI's er tussen te hebben hangen.

De nieuwe indeling ziet er ook erg goed uit. Ik ben erg benieuwd hoe de linker kant er uit gaat zien. Ik was vanmorgen in elk geval aangenaam verrast!

Geweldig topjes

Neem je al kleine veranderingen weer nu dat je na ca. een week hqi erboven hebt hangen?

Echt schitterend pieter.
Staat er erg mooi bij kicht is byzonder mooi zo.

Groetjes wesley

Vanmorgen even gekeken: ik moet toegeven dat de verlichting nu veel mooier is. Pieter's Atlantiks draaien alle kanalen op 100%. Dat is voor Amerikaanse begrippen misschien erg wit, voor Europese begrippen juist weer erg blauw. Mijn Atlantiks draaien danook een ander programma. Met Pieters wat blauwe Atlantiks is het een erg mooi gezicht om het wat 'warmere' licht van de HQI's er tussen te hebben hangen.

De nieuwe indeling ziet er ook erg goed uit. Ik ben erg benieuwd hoe de linker kant er uit gaat zien. Ik was vanmorgen in elk geval aangenaam verrast!
De linkerzijde is klaar,binnenkort maar weer een filmpje.......

We hebben de laatste tijd last van uitval van de Anthiassen die hier al enige jaren rondzwemmen,dus de oude garde,vraag me af hoe oud ze kunnen worden.......

Groeten Pieter

Geweldig topjes

Neem je al kleine veranderingen weer nu dat je na ca. een week hqi erboven hebt hangen?
De verandering van overschakeling van alleen led naar de mix led met HQI bevalt erg goed Frank,de kleuren van de Acro's worden wat dieper,nadeel iets meer alg aanslag op de ruiten....

Groeten Pieter

Wesley,Barry en Glenn bedankt voor jullie reactie's,topjes

Het rif nadert de voltooiing,Richard heeft zijn best gedaan.......

Er zijn 2 nieuwe koppels ingebracht nl. 2xNaso vlamingii en 2xNaso brevirostris,de Neushoorn onder de Naso's.
Deze vissen net als de meeste Naso's enorme goedsullen,rustige zwemmers en zo mak als een lammetje:confused:
Ze zijn nog erg jong maar worden volledig geaccepteerd.

Groeten Pieter

Het is een heeeeeel mooie kleurrijke bak geworden, echt geweldig zoals de opbouw gemaakt is topjes!!

Gr,

Martin.

Ziet er geweldig uit Pieter!!! topjes

Ook beter met die HQI, vele malen beter. Daarmee heb je ook weer een stukje natuurlijke uitstraling naar binnen gehaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan