Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

zes meter's Angel's reef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey pieter ziet er ondanks alles erg mooi uit.
Gelukkig is alles weer op de rit.

Groetjes wesley

Pieter, op de foto's ziet het er schitterend uit. Toen ik er laatst was zag ik 'in het echt' wel wat puntjes van zorg, maar bedenk wel dat jouw bak tijdens een dal nog steeds op topniveau functioneert: in veel andere aquaria wordt dit niet bereikt. Relativeer het: ondanks de ellende heb je nog steeds een prachtig aquarium.

Pieter, op de foto's ziet het er schitterend uit. Toen ik er laatst was zag ik 'in het echt' wel wat puntjes van zorg, maar bedenk wel dat jouw bak tijdens een dal nog steeds op topniveau functioneert: in veel andere aquaria wordt dit niet bereikt. Relativeer het: ondanks de ellende heb je nog steeds een prachtig aquarium.

zeker de waarheid !
Menig aquarium kan niet aan jou dip tippen.
Dus relativeren is inderdaad zeker aan de orde.

Precies topjes

Weer even wat nieuwe foto`s.

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    76,4 KB · Weergaven: 178
  • 2.jpg
    2.jpg
    65,4 KB · Weergaven: 163
  • 3.jpg
    3.jpg
    46,4 KB · Weergaven: 174
  • 4.jpg
    4.jpg
    50,5 KB · Weergaven: 203
En nog 3.

Bijlagen

• 5.jpg
    5.jpg
    54,3 KB · Weergaven: 163
  • 6.jpg
    6.jpg
    40 KB · Weergaven: 156
  • 7.jpg
    7.jpg
    42,9 KB · Weergaven: 159
Het blijft absoluut zeker een van de mooiste bakken die ik ooit heb gezien!
Prachtige vissen collectie ook!
Een fijn weekend Peter:)

Vandaag eens deze mega bak mogen bewonderen, op foto is deze al mooi maar in echt :p. Je kan het nog wat zien dat sommige koralen nog aan herstellen zijn, maar binnenkort is deze terug de oude...maar blijft een pronk stuk :). Gr Filip

Coralsea snoepjes gekocht Pieter? :cool:

Helaas Bart,Indonesie..............daar komen ook mooie koraaltjes vandaan.

Pieter,

het zal er ene zijn die in de verkeerde zak is terecht gekomen. :p:p
't is wel ne hele skonen.;)

je haalt grote eer uit deze foto's, het ziet er heel mooi uit, dit soort dagboeken is voor mij een verplichte lectuur (maar dan wel eentje waar ik altijd naar uitkijk), want jullie laten iedereen weten hoe het reilt en zeilt en wat je eraan doet,
dat je soms tegenslagen hebt en een dip, maar ook de mooie momenten en de voldoening als die ene vis of koraal het toch doet, Ik kan het alleen maar toejuigen en hopen dat het eens lukt dit juweeltje in het echt te zien.
Vraag gerust, we helpen jullie wel al is het maar met woorden :-)
prachtig en laat ons asjeblief nog heel lang genieten van deze bak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan