U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
op de voorlaatste foto zie ik die blauwe met wittte strepen wat is de naam van die vis en is hij reefsafe en is hij gemakkelijk te houden alvast bedanktSeven Seas zei:En hier de laatste voor vandaag.
Klopt Tanne, ik heb nu geen keizer meer zwemmen. Al was het er maar één.Tanu zei:Prachtig! Vooral het koraal op het laatste plaatje (granulosa? jaquelinae? caroliniana? suharsonoi? ) vind ik heel erg mooi.
Je hebt nu toch helemaal geen keizers en dwergkeizers meer? Merk je veel verschil aan je koralen?
Seven Seas zei:Klopt Tanne, ik heb nu geen keizer meer zwemmen. Al was het er maar één.
Hij is er nu inmiddels alweer een week uit, maar je kunt nu inderdaad toch wel zien dat alle koralen daar weer van tot rust komen. Overdag ben je er nooit bij maar het lijkt erop dat ze toch mooier uitstaan zonder mijn Imperator.
Rob mijn lichtkap is nog steeds niet klaar, maar ik ben er op papier al wel mee bezig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.