Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zee Aquarium Ronald Verbeek

ArjenT zei:
Jammer Ronald......je had een prachtbak staan!!! Je weet wat "ze" zeggen: Eens een zeewater aquariaan, altijd een zeewater aquariaan!
En dat ben ik al ruim 25 jaar dus er zal echt wel weer eens mooi Aquarium terug komen. Maar je moet er wel de tijd en alle aandacht aan kunnen geven, en op dit moment heb ik die tijd helaas niet.

Zonde Ronald, het was een prachtbak. Maar als je moet kiezen tussen de inhoud aan een goede verzorger verkopen of de boel verwaarlozen, dan snap ik je beslissing.

Jammer Ronald,

Heb denk ik meer dan een ieder begrip voor je keuze en verwacht toch wel weer binnen niet afzienbare tijd je te kunnen helpen met de opstart van een nieuwe bak.

Veel sterkte en geluk de komende tijd en je weet me te vinden.

Groetz,
Rob

Wie is eigenlijk de gelukkige nieuwe eigenaar van je dieren en toebehoren?

Tanne zei:
Wie is eigenlijk de gelukkige nieuwe eigenaar van je dieren en toebehoren?
Hoi Tanne, die zal zich zelf wel melden verwacht ik. Daarnaast heb ik nog een aantal aquarianen blij kunnen maken met mijn koralen. Het enige wat ik nog te koop heb staan is mijn lege bak, en mijn sump. Voor de rest is echt alles verkocht.

Ik zit al een maand op je inhoud te wachten maar.........:)

Jammer Ronald maar je doet er verstandig aan om als je niet de aandacht kan geven tijdelijk te stoppen.
Hoop dat alles goed terecht is gekomen maar dat kan jij als geen ander beoordelen.
Ik spreek je binnenkort weer.

Groeten Peter

Ronald,

Ik ben zeer verrast door je mededeling.
Erg jammer want je was een fanatieke aquariumhouder die graag ervaringen deelde.

Ik vind het echt bijzonder spijtig vooral omdat je een prachtige installatie had.

Moet nog ff wennen aan de gedachte dat jij geen aquarium meer hebt.
Ik hoop dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
Ik zie je gauw bij SS. Fijne kerstdagen en een goed begin.

Gr, Wim.

Hoi Ronald,

dit had ik nooit verwacht van jou. Ik dacht dat je je bak ging veranderen met een andere opbouw?
Ik hoop voor jou dat je er geen spijt van krijgt.
Wat is wijsheid?
Als je nog eens wilt kijken naar mijn bak, dan ben je altijd welkom.

Groeten,
Ruud.

Ronald als het je te veel word,als je heimwee hebt? kom je maar naar mij toe?ook van ons veel sterkte gewenst,wat nie kan kan nie

Stephan Reyntjens zei:
Waw, dat is ook even schrikken voor mij. Voor velen onder ons had jij een droombak, en zo maar stoppen???
Voor mij blijft dit onbegrijpelijk, maar je keuze zal zeker wel goed overwogen zijn.
Sterkte verder.
Je blijft wel in de winkel verder helpen?
Volgens mij moet je re 379 nog maar is goed lezen. Ik stop niet zomaar, en ik blijf ook gewoon bij Seven Seas werken. Dat is ook 1 van de reden dat ik stop.
Als je 80 uur in de week werkt en daarbij ook nog een gezin hebt dan blijft er weinig tijd over voor de bak op dit moment. En ik ben een aquariaan in hart en nieren maar je moet er wel de tijd voor hebben.

jammer Ronald maar je hebt geen keus begrijp ik. Zonde van de bak! Je zult je dieren niet aan zomaar iemand hebben verkocht hebben dus die zullen wel in goede handen terecht gekomen zijn. Het siert je dat je als oprechte liefhebber stopt omdat je onvoldoende aandacht aan je bak kunt besteden. Dat getuigt van respect voor je dieren!

jammer dat ik het niet eerder wist ik had graag nog wat koralen willen kopen.
ik vind die groene plaat montipora zo mooi.
en ook jammer want ik vond je aquarium heel erg mooi en had graag een keertje komen kijken.
en ik zou nog stekjes krijgen.
welke verlichting gebruikte u???
want ik vind het mooie verlichting.

Laatst bewerkt:
Het was mijn voorbeeld zo wil ik mijn bak ook, super mooi.
En je had nog wel stekjes beloofd ??
Ander werk zoeken meer verdienen minder werken dus meer vrije tijd, leuke uitdaging.
Groet Pim en Diny

Beste Ronald,
Jammer dat je bent gestopt maar petje af voor je beslissing ! Daar heb je ballen voor nodig. De ervaring neemt niemand je meer af, als je straks oud ( en nog iets wijzer ) bent kun je altijd nog aan de bak.
Uiteindelijk is het gezin het mooiste bakkie dat je kunt hebben en dat kost ook veel tijd en aandacht om het goed te laten draaien.
Ik zal je dieren goed verzorgen en als je weer wilt beginnen kun je bij mij de stekken halen ! :D
groet
jw

Back
Bovenaan