Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zandhappers kweken

Ik denk dat de kans klein is ik heb hier 3 keer eitjes gehad die uitkwamen en van de honderden jongen niet een over
 
Dat is wel jammer maar het eitjes leggen is al iets dus het is te proberen nu nog weten wat ze moeten eten. Mischien ook Brachionus of heb je het daarmee geprobeerd?
 
Als ze hier uitkwamen dan zat de rest er boven op dus is het voedsel voor de rest van het aquarium. Maar je zou het kunnen proberen.
 
In een bak met andere bewoners maken ze weinig kans, is een lekkere traktatie voor iedereen. Heb geregeld een nest anemoonvissen, die zeer goed verdedigd worden tot dat ze in de nacht uitkomen, dag erna niks meer van over
 
Anemoonvisjes komen naar het licht toe maar is dat bij zandhapper larven ook? Als dat zo is kan ik ze op die manier proberen te vangen. Lijkt mij wel leuk om jonge zandhappers te hebben. Kweek bak is er al dus ze hoeven in principe niet in het hoofd aquarium al zou dat wel handig zijn omdat ze de bodem erg goed schoonhouden.
 
Anemoonvisjes komen naar het licht toe maar is dat bij zandhapper larven ook? Als dat zo is kan ik ze op die manier proberen te vangen. Lijkt mij wel leuk om jonge zandhappers te hebben. Kweek bak is er al dus ze hoeven in principe niet in het hoofd aquarium al zou dat wel handig zijn omdat ze de bodem erg goed schoonhouden.
Bij mij zitten ze in een hol en als de eitjes uitkomen dan komen ze uit dat hol en gaan wel naar boven ja
 
Bovenaan