Aquarium 2308
ZeewaterForum lid
Als je een koppel zandhappers hebt gaan ze dan ook jongen krijgen of is de kans klein?
Groetjes,
Kevin
Groetjes,
Kevin
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Bij mij zitten ze in een hol en als de eitjes uitkomen dan komen ze uit dat hol en gaan wel naar boven jaAnemoonvisjes komen naar het licht toe maar is dat bij zandhapper larven ook? Als dat zo is kan ik ze op die manier proberen te vangen. Lijkt mij wel leuk om jonge zandhappers te hebben. Kweek bak is er al dus ze hoeven in principe niet in het hoofd aquarium al zou dat wel handig zijn omdat ze de bodem erg goed schoonhouden.
Dan zou ik ze kunnen proberen te vangen op dezelfde manier als anemoonvisjes. Weet u mischien of je ze goed ziet als ze uitkomen?Bij mij zitten ze in een hol en als de eitjes uitkomen dan komen ze uit dat hol en gaan wel naar boven ja
Ja zijn goed zichtbaar als ze uitkomenDan zou ik ze kunnen proberen te vangen op dezelfde manier als anemoonvisjes. Weet u mischien of je ze goed ziet als ze uitkomen?
Dat is wel handig. Ik ga binnenkort eens opzoek naar een koppel en dan maar proberen ze te kweken. Dank voor de infoJa zijn goed zichtbaar als ze uitkomen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.