U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Wacht even hoor.. Ik heb ook een paar keer witte stip op mijn vissen gehad (voornamelijk toen ik andere vissen toe had gevoegd).
Ik heb toen extra gevoerd (droogvoer met knoflook) en de witte stip is weg gegaan na 2 dagen.
www.reef2reef.com
Om tot een goed advies te komen is het voor 'ons' handig om meer van je aquarium te weten:heb de witte stip in mijn aquarium zitten hoe behandel çik deze het best ezit nogtachs met een uv lamp
Ik zou dit advies vooralsnog maar even parkeren.Ik heb eergister een tip gekregen van een duitser. Bedrijft de hobby ruimte 30 jaar, ennheeft doktersvissen zwemmen van rond de 15 jaar.
Deze man zegt, het is heel makkelijk.
Knoflook concentraat in het vlokkenvoer doen, zodat Alle vissen het ook daadwerkelijk eten.
En paar druppels sanostol multivitamine zonder suiker dagelijks in de bak gooien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.