Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Wing's Ocean view.

• Topicstarter Topicstarter wingwing
  • Startdatum Startdatum
Hoi Wing komt uit de zelfde stad als jij en ik :D .
Wing ik hoop dat je de splitsing hebt gezien hier stond je op te wachten he :) .
De kappers garnaal zal nog wel tevoorschijn komen is een dier wat zich niet altijd laat zien.
Groet Marcel

hoi peter dankje voor compliment

onze bak is ook een blikvanger in de zaak vandaar

met medehulpt van Zebra doet het meer dan goed ik heb steeds meer zin in

groetjes wing

heey miranda is alles weer goed met you ?

jij had vorige keer over rode anenoom

bij deze voor jouw, voor het beterschap als jij het wilt

mvg wing

hihi eindelijk mijn kappergarnaal gevonden,

meer helaas is hij tussen de stromingpomp in

wingwing zei:
hoi peter dankje voor compliment

onze bak is ook een blikvanger in de zaak vandaar

met medehulpt van Zebra doet het meer dan goed ik heb steeds meer zin in

groetjes wing

Hoi Wing,

Kijk maar uit, we maken je helemaal verslaafd ;)
Het gaat met sprongen vooruit.
Maar het gaat je alleen ook steeds beter af, straks kom je bij ons thuis om te vertellen hoe wij het moeten doen :D

Wacht maar als je sump klaar is, dan zal je zien dat je bak nog verder vooruit gaat :goed:

We komen snel weer om het hoekje kijken en een bakje koffie drinken.

Groetjes aan Jenny en de kids, en aan de rest ook.

wingwing zei:
hihi eindelijk mijn kappergarnaal gevonden,

meer helaas is hij tussen de stromingpomp in
Kappersgarnaal tussen de stromingpomp?? :eek:
Kan ook goed een vervelling zijn hoor, de onze zien we ook bijna nooit, ze kunnen goed verstoppertje spelen.

Groetjes, Nathalie.

Nu wij nog, uit het Groenewoud, hahaha, Tilburg heeft elkaar gevonden :)

Hoi Pap's.
ஐ
Nu heb ik ook een account ik weet alleen nog niet hoe ik ook zo'n dagboek moet maken.:(

En nu wil een nano bakje net zoals die van kleine Milan! Hahah.
Misschien kan ik een bloed mooie bloedgarnaal d'r in zetten.:D

Ohja, Nathalie weet jij misschien hoe en waar je een dagboek moet gaan beginnnen?

Groetjes Kittyy!

Kitty zei:
Hoi Pap's.

ஐ

Nu heb ik ook een account ik weet alleen nog niet hoe ik ook zo'n dagboek moet maken.:(

En nu wil een nano bakje net zoals die van kleine Milan! Hahah.
Misschien kan ik een bloed mooie bloedgarnaal d'r in zetten.:D

Ohja, Nathalie weet jij misschien hoe en waar je een dagboek moet gaan beginnnen?

Groetjes Kittyy!
Hoi Kitty,
Is het virus nu ook al op jou overgeslagen? :D :D zeker onze schuld he, haha.
Zo'n bakje als Milan zou ik niet doen, kan je maar heeeel weinig mee doen, en de temp is een probleem, een bloedgarnaal kan daar ook niet in :(
Als je je Pa lief aankijkt mag je vast wel een Aqua 40 :D dat zijn pas echt leuke bakjes, en daar heb je meer mogelijkheden mee.

Ik zal je Pa wel even gek maken voor een Aqua 40, wedden dat het lukt :p
Ik zal je dan ook wel even helpen met je dagboek :goed:

Groetjes, Nathalie.

zebra zei:
Hoi Kitty,
Is het virus nu ook al op jou overgeslagen? :D :D zeker onze schuld he, haha.
Zo'n bakje als Milan zou ik niet doen, kan je maar heeeel weinig mee doen, en de temp is een probleem, een bloedgarnaal kan daar ook niet in :(
Als je je Pa lief aankijkt mag je vast wel een Aqua 40 :D dat zijn pas echt leuke bakjes, en daar heb je meer mogelijkheden mee.

Ik zal je Pa wel even gek maken voor een Aqua 40, wedden dat het lukt :p
Ik zal je dan ook wel even helpen met je dagboek :goed:

Groetjes, Nathalie.
Haay, Nathalie!

HELP VIRUS! hahhaah :D
HAhahha, een ernstige virus! hahah.:p

Die bakje van Milan vind ik juist zo schattig, zo klein..
Jammer dat er geen bloedgarnaaltjes in kunnen:(

Ik weet eigenlijk niet waar ik 'm neer moet zetten:confused: op 't wcpot! buiten op de balkon!? hahah. :p
we hebben nu al 3 aquaruim's met nóg een zeeaquaruim d'r bij is het een
beestenboel. (of vissenboel) hahahahh :D

liefs kittty.....

naar lang zoeken heb ik mijn kappergarnaal eindelijk gevonden,is toch niet in de stroming terecht nog maar puur een vervelling .
onze kerstboomkoraal ( bij aqua kerkdriel )is vol opent, echt prachtig met alle soorten kleuren bijeen,( rood geel groen blauw rose paars wit ) maar helaas laat hij alleen diep in de nacht pas van zijn mooi zien,
onze nemo is groot geworden hij durft nu meer in het opentwater zwemmen en voor het eerst ineen grote tepelanemoon te verkennen deze is zeker 20x zo grote dan zijn formaat.
verder heb ik nog 2 lege krabhuis ondekt, zeker met levende stenen mee in de bak,ben erg benieuw hoe deze in het echt leeft.

via zebra heb ik weer een steen vol met kleine buttons, en een xenia erbij harstikke toff. :goed:

wegens de rif opbouwt erg small en diep heb ik geen versoenlijk plek kunnen creeeren, na 2 uur met de tijd bezig heb ik de moed toch opgegeven jammer genoeg dan toch maar simpel weg gewoon lekker op de bodem gelegd

nu onze tepelanemoon had gesplits en weer goed is aangegroeit wordt het nog extra moeilijke om zelfs iets op de bodem te leggen. god helpt.
wie weet een beter oplossing hiervoor , want dit is zo verslavend ik wil meer en meer en meer

Garnalen gevecht!:cool:

Gisteren gaf ik mijn anemoon voer, ondooide vis. Mijn anemoon had 'm niet goed vast en liet het vallen. Mijn poestgarnaal komt er als een speer er op af en pakte het vast om naar zijn veilige plekje te brengen. Maar helaas, de bloedgarnaal was hem voor en toen was de gevecht begonnen. Na een minuut of vijf kwam de kappergarnaal om het af te pakken van een afstand met zijn lange scharen. Na 2 minuten had de bloedgarnaal en poestgarnaal het vergeven. DE KAPPERGARNAAL IS ONZE KAMPIOEN. Hij sleurde het naar zijn veilige plek en at 'm op.

Hey Wing :D

Veel plezier met je nieuwe bak :goed: en voorzichtig met die Mac Fload he, die kunnen gevaarlijk zijn ;)

Groetjes, Nathalie.

Back
Bovenaan