Beste liefhebber,
Vandaag nog een zeerifje draaiende hebben? Dat kan! Wegens kinderkamer komt mijn Waterbox Peninsula 15 in de verkoop.
Echt heel mooi kwaliteits zeebakje. 3 jaar plezier van gehad. Deed het super! Is dan ook geheel compleet en kan zo weer worden ingedraaid.
Betreft de bak met alle toebehoren. Koralen reeds verkocht. Bijzondere aan deze bak is het hangende rif. Ik heb die toendertijd passend gemaakt. Ruim voldoende plek voor koraaltjes op dit mooie stuk keramiek.
Voordeel: geen dode hoeken in de bak. Nooit rode flap gehad! Draaide zonder zandbodem en dat ging erg goed. Staat ook mooi en opgeruimd maar kan uiteraard met zand draaien.
Alles zit erbij. Van watertestjes tot zout. Ook 2 containers voor aanmaak osmosewater en container met pomp(!) voor het mengen van het osmosewater met het zout.
Een kleine greep van wat er oa bij zit:
2 led aquaria lampen (regelbaar via knoppen op de lamp)
Nieuwe opvoerpomp
1x stormingspomp (voor extra stroming)
Verwarmelement
Oppervlakteskimmer
Gafzak
Hang on the back (HOB) filter. Doe ik er gratis bij want kan ook via gafzak.
Auto top off systeem. Erg handig!
Zelfgemaakt meubel voor deze bak. Indien interesse bij aankoop gratis erbij.
Refractometer
Filterwatten
ORPEK mobiele telefoon lenzenset voor mooie foto's. Gratis erbij.
Etc etc
En nog wat zaken die ik vast vergeten ben. Op een osmosefilter na kan je direct starten met de hobby. Ik heb jarenlang verschillende bakken gehad maar dit was echt de leukste om te draaien, zeker met het gemak en plezier van het zwevende rif.
Alles in 1 koop: slechts 350 euro!
Af te halen in Bornerbroek, Twente.
Groet,
Rogier.
Indien gewenst foto's draaiende bak toe te sturen.
Vandaag nog een zeerifje draaiende hebben? Dat kan! Wegens kinderkamer komt mijn Waterbox Peninsula 15 in de verkoop.
Echt heel mooi kwaliteits zeebakje. 3 jaar plezier van gehad. Deed het super! Is dan ook geheel compleet en kan zo weer worden ingedraaid.
Betreft de bak met alle toebehoren. Koralen reeds verkocht. Bijzondere aan deze bak is het hangende rif. Ik heb die toendertijd passend gemaakt. Ruim voldoende plek voor koraaltjes op dit mooie stuk keramiek.
Voordeel: geen dode hoeken in de bak. Nooit rode flap gehad! Draaide zonder zandbodem en dat ging erg goed. Staat ook mooi en opgeruimd maar kan uiteraard met zand draaien.
Alles zit erbij. Van watertestjes tot zout. Ook 2 containers voor aanmaak osmosewater en container met pomp(!) voor het mengen van het osmosewater met het zout.
Een kleine greep van wat er oa bij zit:
2 led aquaria lampen (regelbaar via knoppen op de lamp)
Nieuwe opvoerpomp
1x stormingspomp (voor extra stroming)
Verwarmelement
Oppervlakteskimmer
Gafzak
Hang on the back (HOB) filter. Doe ik er gratis bij want kan ook via gafzak.
Auto top off systeem. Erg handig!
Zelfgemaakt meubel voor deze bak. Indien interesse bij aankoop gratis erbij.
Refractometer
Filterwatten
ORPEK mobiele telefoon lenzenset voor mooie foto's. Gratis erbij.
Etc etc
En nog wat zaken die ik vast vergeten ben. Op een osmosefilter na kan je direct starten met de hobby. Ik heb jarenlang verschillende bakken gehad maar dit was echt de leukste om te draaien, zeker met het gemak en plezier van het zwevende rif.
Alles in 1 koop: slechts 350 euro!
Af te halen in Bornerbroek, Twente.
Groet,
Rogier.
Indien gewenst foto's draaiende bak toe te sturen.
Bijlagen
-
20260804_135412.jpg138,2 KB · Weergaven: 168 -
20260804_135415.jpg129,7 KB · Weergaven: 167 -
20260804_135423.jpg147,2 KB · Weergaven: 164 -
20260804_135432.jpg164 KB · Weergaven: 160 -
20260804_140306.jpg124,1 KB · Weergaven: 162 -
20260804_140311.jpg170,4 KB · Weergaven: 157 -
20260804_135440.jpg175 KB · Weergaven: 155 -
20260804_140748.jpg186,8 KB · Weergaven: 140 -
20260804_140750.jpg140,8 KB · Weergaven: 129 -
20260804_140752.jpg103,7 KB · Weergaven: 166