Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Wat doen jullie met vervellingen van garnalen?

Fleur

ZeewaterForum gebruiker
Hoi,

Ik heb onder andere 2 bloedgarnalen en 1 pepermungarnaal in mijn bakje zitten. Ze vervellen best vaak! Regelmatig zie ik dus lege 'schilletjes' liggen. Ik laat ze zelf altijd liggen maar ik ben benieuwd wat anderen hiermee doen?
Kan me voorstellen dat wanneer je een grote bak hebt, je ze niet eens altijd ziet liggen.

Niets, ze lossen weer op en ik heb het idee dat het ook gedeeltelijk wordt opgegeten door bijv herrmietjes e.d.

Meestal laat ik ze liggen. Wel heb ik er een keer een hele fraaie van de heremiet uit gehaald en die gedroogd. Kan mijn dochtertje "opscheppen" aan vriendjes en vriendinnetjes die komen..

nooit zien gebeuren maar volgens mij eten ze ze uiteindelijk op om aan weer de juiste stoffen binnen te krijgen

Meestal laat ik ze liggen. Wel heb ik er een keer een hele fraaie van de heremiet uit gehaald en die gedroogd. Kan mijn dochtertje "opscheppen" aan vriendjes en vriendinnetjes die komen..

Leuk! Maakt ze helemaal de blits :cool:

Back
Bovenaan