Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

vossekop

• Topicstarter Topicstarter rene h
  • Startdatum Startdatum
R

rene h

Guest
Dames/heren Gisteren heb ik een vossekop gekocht en die heeft nu verscheidene bruine vlekken/stippen op zijn lijf.Nu is het wel zo dat hij flink is opgejaagd door mijn zeilvindokter de baas van de bak.Heeft iemand een idee wat dit kan zijn.
grt rene h

Hallo,

Dit zijn de schrik (stres) kleuren van de vis.
Wanneer hij wat meer met rust gelaten wordt zullen zijn normale kleuren terugkeren.

Groetjes,
MarcC

Hoi,

Normaal verschijnsel bij een Vossekop in Stress!! :) Je zult zien dat hij bij het uitgaan van de lampen ook stresvlekken zal vertonen. Kleuren gaan van mooi geel naar bruin, wit, zwart,.... ;)

Groeten,

Ron.

Bedankt voor de snelle reacties ben weer gerustgesteld
grt rene h

hallo
ik heb er ook eentje rondzwemmen, die veranderd ieder ogenblik van knalgeel naar camouflagekleuren, dat doet ie ook volgens mij zonder stress in het bijzonder als de vis vlak onder het oppervlak zwemt.
het andere moment is de vis meer gewoon, alleen s'avonds bakkeleien met de blauwe zeilvin dokter, die is het er laatst in gekomen. maar voorheen was het net een toverbal
groetjes Jans

Back
Bovenaan