Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Vissenfoto's op het forum

• Topicstarter Topicstarter HeliMan
  • Startdatum Startdatum
Een 3 weken nu nog niet zo lang.
In het beging had ik er wat schrik voor omdat ze zo klein waren. Maar ik merk toch dat ze aan het bijkomen zijn. Als ik zo zie kop tegen lichaam verhouding.
Laat ook even weten of je ze na 3 maanden nog hebt. Doorgaans leven ze niet zo lang in een aquarium. Vandaar de vraag van Tanne. Ze eten niet met de pot mee.

Laat ook even weten of je ze na 3 maanden nog hebt. Doorgaans leven ze niet zo lang in een aquarium. Vandaar de vraag van Tanne. Ze eten niet met de pot mee.
Inderdaad is dat mijn zorg. Ze eten heel langzaam, krijgen te weinig binnen en daarbij hebben ze wellicht ook last van interne parasieten die het verval nog versnellen. Hopelijk gaat het goed!

Laat ook even weten of je ze na 3 maanden nog hebt.
Zal ik zeker doen tot nu toe happen filteren ze veel zand en heb ik ze ook al levende artemia zien pakken en ook dood dat op de grond lag dus laten we hopen.

Laatst bewerkt:
Spijtig genoeg moet ik jullie gelijk geven.
Ze aten wel en waren heel de dag druk bezig met zand te filteren en holletjes te graven maar blijkbaar toch niet voldoende.
Na een 6 tal weken begongen ze 1 voor 1 te verdwijnen spijtig genoeg.
Lesje geleerd en zo zie je maar dat je je nooit niet genoeg kunt inlezen.

Bedankt voor je eerlijke reactie. Is 1 van de soorten die eigenlijk niet meer verkocht zouden moeten worden.

Sinds een maand een gobie okinawae in mijn aquarium geplaatst . Mooi klein visje dat continu tussen de acro´s zit . Meestal kan ik er geen foto van nemen daar hij geen second stil zit . Was nu blijkbaar ff aan het rusten en ik had mijn gsm vast ...😁
Ik heb sinds een maand veel minder poliepexpansie , waardoor ik vermoed dat het door mijn gele vriend komt. Ik ben wel ongeveer een maand geleden overgestapt van Fauna Marin naar een ander merk , dus zou ook gewenning van de koralen kunnen zijn . Nog mensen die deze gobie bezitten en hoe zit het dan met de poliepexpansie bij acro´s . Andere sps komt hij hier20240601_145520.jpg niet in de buurt van .

Sinds een maand een gobie okinawae in mijn aquarium geplaatst . Mooi klein visje dat continu tussen de acro´s zit . Meestal kan ik er geen foto van nemen daar hij geen second stil zit . Was nu blijkbaar ff aan het rusten en ik had mijn gsm vast ...😁
Ik heb sinds een maand veel minder poliepexpansie , waardoor ik vermoed dat het door mijn gele vriend komt. Ik ben wel ongeveer een maand geleden overgestapt van Fauna Marin naar een ander merk , dus zou ook gewenning van de koralen kunnen zijn . Nog mensen die deze gobie bezitten en hoe zit het dan met de poliepexpansie bij acro´s . Andere sps komt hij hierBekijk bijlage 635946 niet in de buurt van .
Screenshot_20240601_155626_Chrome.jpg

Zien dat ik hem gevangen krijg , maar dat zal niet eenvoudig zijn. Ik had op de website van dejong gelezen dat deze aan de poliepen durft komen maar dat de groeisnelheid van acro´s dit wel aankunnen. Wel jammer want is een leuk kleurrijk visje.

Zien dat ik hem gevangen krijg , maar dat zal niet eenvoudig zijn. Ik had op de website van dejong gelezen dat deze aan de poliepen durft komen maar dat de groeisnelheid van acro´s dit wel aankunnen. Wel jammer want is een leuk kleurrijk visje.
Ik heb in mijn bak van 130x60x60cm 2 van deze gele rakkers zitten. Doen het erg leuk. Zie ze niet aan de koralen nippen. En dat zal zeker nog minder zijn dan mijn keizers en koraalvlinder doen. Ze zitten bij mijj vooral in de Caliendrium, erg groot gworden, en de groen Pavona,

Back
Bovenaan