U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Wat voor vis is het? Hoe doet hij het nu?
Dat is lullig, wel afgedekt maar net door erdoorheen.Ik heb destijds een lipvisje 3x terug gezet die er uit gesprongen was , de 4e keer werd hem noodlottig.
was een heel klein exemplaar die door het de gaten van het stekkenrooster op de bak paste , daarna heb ik het rooster vervangen door een fijn net....
Ik heb helaas een paar keer een pijlvis op de vloer gehad, en een keertje een midas blenny. Een keer een pijlvis, waarvan ik geen idee heb hoe lang hij er al lag (maar hij bewoog nog) Het is vast niet goed voor ze, maar ik ben er nog nooit eentje aan verloren. (en ja ik heb een klep op de bak, maar die pijlvissen, weten via de overloop, en dan via de wierenbak op de grond te komen.
Dat is wel lastig als de klep open gezet wordt voor onderhoud, dat ieder moment er weer een eruit springtIk heb helaas een paar keer een pijlvis op de vloer gehad, en een keertje een midas blenny. Een keer een pijlvis, waarvan ik geen idee heb hoe lang hij er al lag (maar hij bewoog nog) Het is vast niet goed voor ze, maar ik ben er nog nooit eentje aan verloren. (en ja ik heb een klep op de bak, maar die pijlvissen, weten via de overloop, en dan via de wierenbak op de grond te komen.
Hehe, wel eens geprobeerd om een mier dood te laten vallen?Onvoorstelbaar, stel je is voor, in verhouding, dat een mens van dertig hoog valt. Ik snap er niks van hoe de vis dit kan overleven.
Fijn te horen dat het goed is afgelopen! Als je zoiets mee maakt, snap je het nut van een afgedekte bak. Gelukkig was je er op tijd bij en kon je bij de vis.Paracheilinus Mccoskeri - Mccoskeri's Lipvis
Onvoorstelbaar, de vis is van circa 150cm hoogte op de vloer gevallen, direct teruggezet in 't aquarium.
Liet zich afdalen naar de bodem, en verstopte zich voor circa 15 minuten.
Vervolgens zwom de muiter gelukkig weer actief rond.
Onvoorstelbaar, stel je is voor, in verhouding, dat een mens van dertig hoog valt. Ik snap er niks van hoe de vis dit kan overleven.
Tevens stomverbaasd hoe de vis op de plek terecht is gekomen.
Omdat alleen een klein deel aan de zijkant vh aquarium onafgedekt was en de licht armatuur vlak boven het gehele aquarium hangt.
Klopt Tanne, ik had het geluk dat ik 't gelijk opmerkte, stond in de keuken en hoorde de vis in de woonkamer op t laminaat spartelen.Fijn te horen dat het goed is afgelopen! Als je zoiets mee maakt, snap je het nut van een afgedekte bak. Gelukkig was je er op tijd bij en kon je bij de vis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.