nl_wim ZeewaterForum lid 5 okt 2020 #1 Hallo, heeft iemand dit boek in bezit? Ik wil graag kauderni's kweken. Is dit boek een meerwaarde?? Of staat alles al op internet? Grtn Wim
Hallo, heeft iemand dit boek in bezit? Ik wil graag kauderni's kweken. Is dit boek een meerwaarde?? Of staat alles al op internet? Grtn Wim
Peter 1963 Nvt 5 okt 2020 #2 als je een kweekkoppel hebt en een diadeem zee-egel dan moet het vanzelf goed gaan..... De zee egel wordt door de vissen gebruikt als een soort kraamkamer als de jongen te groot worden om in de bek opgenomen te worden. succes peter
als je een kweekkoppel hebt en een diadeem zee-egel dan moet het vanzelf goed gaan..... De zee egel wordt door de vissen gebruikt als een soort kraamkamer als de jongen te groot worden om in de bek opgenomen te worden. succes peter
Aquarium 2308 ZeewaterForum lid 6 okt 2020 #3 nl_wim zei: Hallo, heeft iemand dit boek in bezit? Ik wil graag kauderni's kweken. Is dit boek een meerwaarde?? Of staat alles al op internet? Grtn Wim Klik om te vergroten... Ik heb dat boek liggen en ik vindt het een erg leerzaam boek
nl_wim zei: Hallo, heeft iemand dit boek in bezit? Ik wil graag kauderni's kweken. Is dit boek een meerwaarde?? Of staat alles al op internet? Grtn Wim Klik om te vergroten... Ik heb dat boek liggen en ik vindt het een erg leerzaam boek
OP OP nl_wim ZeewaterForum lid 7 okt 2020 #4 Ben je zelf aan het kweken of heb je het vroeger gedaan?