Walkinfridge
ZeewaterForum gebruiker
Te koop aangeboden: een prachtige grote NY Knicks Torch (Euphyllia glabrescens) met meer dan 20 koppen.
Deze kolonie is afkomstig uit mijn eigen aquarium en is ontstaan bij het verkleinen van mijn moederkolonie. Het gaat dus niet om een paar kleine vers gefragde kopjes, maar om een grote, volle en volwassen kolonie die direct een echte blikvanger is in het aquarium.
De NY Knicks heeft de kenmerkende goud/groene kleuring met lichte tips. De foto’s zijn van de daadwerkelijke kolonie.
Kenmerken:
Ter vergelijking: Nederlandse aquariumwinkels vragen voor een NY Knicks Torch vaak ongeveer €79–€100 per kop.
Vraagprijs complete kolonie: €499
Bij 20 koppen komt dat neer op minder dan €25 per kop.
Alleen ophalen in Leusden. Ik verzend geen koralen.
Bij serieuze interesse graag een bericht.
Deze kolonie is afkomstig uit mijn eigen aquarium en is ontstaan bij het verkleinen van mijn moederkolonie. Het gaat dus niet om een paar kleine vers gefragde kopjes, maar om een grote, volle en volwassen kolonie die direct een echte blikvanger is in het aquarium.
De NY Knicks heeft de kenmerkende goud/groene kleuring met lichte tips. De foto’s zijn van de daadwerkelijke kolonie.
Kenmerken:
- 20+ koppen
- NY Knicks Torch
- Gezonde, volwassen kolonie
- Eigen kweek
- Wordt uitsluitend als complete kolonie verkocht
- Wordt niet verder opgeknipt of per kop verkocht
Ter vergelijking: Nederlandse aquariumwinkels vragen voor een NY Knicks Torch vaak ongeveer €79–€100 per kop.
Vraagprijs complete kolonie: €499
Bij 20 koppen komt dat neer op minder dan €25 per kop.
Alleen ophalen in Leusden. Ik verzend geen koralen.
Bij serieuze interesse graag een bericht.