Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Soft Nano

Re: Nano SPS

Ogenschijnlijk een eenvoudige bak.
Maar achter de schermen is wel noodzaak tot fingerspitzengefuhl.

Ziet er goed uit Patrick.

O prachtig die buttons met rood zeg! Aardige collectie ook :).
Zie je al vermeerdering bij de Walters?
Ik vind het knap, leders/soft en buttons en zelfs sps en het dan zo op kleur weten te krijgen en te houden.

Blijf je bewust zo laag met je opbouw eigenlijk? Zou het niet wat zijn om toch iets omhoog te gaan aan de achterzijde?

Michel, Frank, Bedankt!

Marjan:
De opbouw ik bewust laag gekozen. De koralen groeien toch wel omhoog, de vissen hebben veel zwemruimte en zo'n veld met buttons ziet er gewoon mooi uit :cool:
De Walters vermeerderen zich al, langzaam, maar ze groeien. Evenals de rest. Sommige soortjes moet ik regelmatig op stek zetten, omdat het anders een plaag zou worden :rolleyes:

De kleuren in je bak zijn prachtig,
Misschien in plaats van een koe of paard een olifant?

Hoi Patrick,

Je mag echt trots zijn op jou buttons collectie thumbs up
Die koe is erg lief maar blijft niet lang meer in je bak denk ik? Onze Trekkiertje gaat ook weg, hij is al dik en sterk geworden, wat gegroeid, mag dus zijn echte huis hebben.
Ik heb iets leuks voor je bak denk ik;) Denk dat je erg blij zal zijn:biggrin:
groeten, lara

Je hebt zeker een mooie verzameling zeg! De kunnen nog wel uitgebreid worden met wat blauwe zie ik ;) binnen een paar weken kan ik ze stekken als je nog interesse hebt.

Gisteren onverwacht veel met het aquarium bezig geweest. Wat begon als een simpele verversing, resulteerde in een retourtje naar AquaCompleet.
Nadat ik de opvoer weer aanzette, gebeurde er niets. De hele boel uit elkaar, en daar was get probleem : een gebroken as!
Gelukkig heeft Arie mij goed geholpen en kon ik naar huis met een nieuwe pomp. Een groot voordeel; deze is stiller dan de pomp die ik had. En volgens Arie wordt hij nog stiller.

Daarna een mooie steen met verschillende koralen gekocht. Zeer mooi, maar ik moet mij nog even beraden hoe ik die een mooi plekje kan geven.

foto's volgen zodra ik tevreden ben :-)

Back
Bovenaan