Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

*** Sendero's Reef ***

Vandaag zomaar zonder overeenstemming het aquarium thuisbezorgd gekregen van Aqualife (raar geen track and trace niets). Nadat het eerder al verkeerd was gegaan met boringen en slordig kitwerk, had ik er al geen goed gevoel meer over. Tevens 3 kwart jaar wachten en zeer slechte communicatie, maar na het uitpakken van het het aquarium bleek mijn onderbuikgevoel terecht te zijn. Ik heb een dikke meerprijs betaald om het aquarium volledig in optic white Glass uitgevoerd te hebben, echter heb ik standaard glaswerk gekregen. Kit is nog steeds niet netjes, terwijl ik daar meermaals nog zo duidelijk om gevraagd heb incl. voorbeeldfoto's. Ik ben echt helemaal klaar met Aqualife! Ze laten je gewoon wachten en daarna moet je zelf weer mailen of bellen en wordt er niet of nauwelijks gereageerd.
 
Laatst bewerkt:
O wow wat een tegenvaller zeg! Waardeloos als zulke dingen je allemaal gebeuren, ik kan daar zelf ook heel slecht tegen.

Maaruh huis in Mexico lees ik net ook? Heb je 't Derp verlaten??
 
Niet helemaal van toepassing op je topic, maar ik wou het toch even vragen. Waar freedive/snorkel jij met blauwe haaien? Cornwall?
 
Ga je nu met het huidige aquarium opstarten? Wel zonde dat je dan zonder optic white gaat doen.
 
Even wat stof afblazen. Na een lange periode wachten, werd een paar maanden geleden eindelijk mijn bak bezorgd, echter zag ik al snel dat de gaten voor de overloop op de verkeerde plek zaten. De bak moest dus mee terug naar België. Na weer een poos wachten, afgelopen week maar eens gebeld met hoe het er voor stond. De bak is dus klaar en wordt als het goed is snel bezorgd. Bijna 9 maanden verder maar dan hoop je straks ook wat te hebben :ROFLMAO:.

Ondertussen vermaak ik me prima met snorkelen en freediven.

Hieronder een paar foto's om toch maar even in de onderwaterwereld te blijven. Jammer dat ik de volledig bestanden in volle grote en kwaliteit niet op het forum kan plaatsen:).



Bekijk bijlage 567029Bekijk bijlage 567030Bekijk bijlage 567031
Bekijk bijlage 567034Bekijk bijlage 567035
Kan het kloppen dat ik die foto van Essox pas op Facebook heb gezien bij een groep voor roofvissers? 😎🎣🦈👍
 
Kan het kloppen dat ik die foto van Essox pas op Facebook heb gezien bij een groep voor roofvissers? 😎🎣🦈👍Hey Patr plaats ik de laatste tijd idd onderwater foto’s!
Kan het kloppen dat ik die foto van Essox pas op Facebook heb gezien bij een groep voor roofvissers? 😎🎣🦈👍
Hey Patrick, wat grappig, ik post idd her en der op verschillende Facebookgroepen soms onderwaterfoto’s en videos!🙂
 
Ziet er alvast tof uit en ben benieuwd naar de volgende stappen!
 
Thanks Bas!

Nog even twee foto's verkleind zodat ik ze hier kan plaatsen, om toch een beetje het ZEE gevoel te behouden haha😉
Bekijk bijlage 571226Bekijk bijlage 571227
Prachtig! Maareh even voor mijn idee: die haai zwom daar dan vlak voor je ofzo? En jij denkt dan op zo'n moment dat dat hét moment is om foto's te maken? Dat is wat jij dus nu graag doet?
(Je merkt het vast al aan mijn vragen, maar dat lijkt mij dus doodeng he 😱😅)
 
Prachtig! Maareh even voor mijn idee: die haai zwom daar dan vlak voor je ofzo? En jij denkt dan op zo'n moment dat dat hét moment is om foto's te maken? Dat is wat jij dus nu graag doet?
(Je merkt het vast al aan mijn vragen, maar dat lijkt mij dus doodeng he 😱😅)

Haha klopt Marjan ik doe niets liever 😇 Ik kan de hele dag zoet zijn onderwater als het moet🤩 Het is beslist niet eng, natuurlijk kan ik begrijpen dat het wel spannend is als je het voor de eerste keer doet, maar de spanning zal snel omslaan in bewondering en adrenaline. Het is een machtig gevoel als je zo oog in oog komt de staan met zo een indrukwekkende apexpredator in de vrije oceaan. Er zijn natuurlijke wel wat basisregels die belangrijk zijn om je aan te houden zoals: houd oogcontact, gedraag je niet als prooi etc..

makoresized.......jpg
 
Bovenaan