Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Zuid Holland Ruime keuze koraalstekken. Alleen kleurrijke, sterke soorten en niet duur.

LALA

Senior Forumlid
Ik heb ook enkele foto's van mijn moederdieren genomen voor een duidelijk idee wat je van een stek kan laten uitgroeien.
Bijvoorbeeld: van deze hele mooie variant Leder (warm roze in kleur) zou ik enkele stekken kunnen maken al vanaf 10 eu.
DSC02309.JPG
DSC02147.JPG
DSC02308.JPG
van deze Vinger Leder heb ik nog 2 stekken al langer vast op kleine steentjes 12,50 p.st
DSC02306.JPG

Makkelijk houdbare soort Gorgoon die van het licht leeft! 10-15 p.st. Er zijn 2 op de foto als een voorbeeld. Een is alvast op het steentje gegroeid en de andere is los. Maar ik kan nog meer maken van het moederdier.
DSC02229.JPG

Van dit moeder Montipora Capitata kan ik iets missen. Niet veel!
DSC02224.JPG

Van prachtige Monti Crazy Montipora heb ik nu alleen grotere stekken over voor maar 15 eu) maar kleinere kunnen natuurlijk ook altijd gemaakt worden.
DSC02190.JPGDSC02225.JPG
DSC02203.JPG
en meer...

Laatst bewerkt:
DSC02137.JPG
van gele Porites heb ik op dit moment nog 2 kleine stekjes van 5 eu en verder een groot stuk voor 35 (hij staat te koop in mijn andere adv).

DSC02198.JPG
fel groene variant Kenia 15 voor deze of kleinere ook kan al vanaf 5 eu!
Euphyllia Glabrescens Torch Dragon Sol 30 per kop of 25 vanaf 2 koppen!
DSC02175.JPG
Euphyllia Parancora (Hamer) Golden. 20 per kop of 35 voor 2 koppen of 15 per kop vanaf 3 koppen.
DSC02200 (1).JPG
en nog in andere kleur
DSC02236.JPG
DSC02184.JPG

van deze zoa stekken naar jouw wens nog mogelijk en al vanaf ong 50 cent p.p. als voor een grotere stekDSC02192.JPG

Laatst bewerkt:
DSC02227.JPG
DSC02233.JPG

prachtige maar niet de duurste (hier) Chalice Golden Eye laatste 3 st. over voor maar 15 p.st!
DSC02210.JPGDSC02195.JPGDSC02194.JPG
Fungia's 35-40 eu
DSC02199.JPG
het moederdier
DSC06088.JPG
DSC02260.JPG
alle Zoanthus zijn ong 1 eu pol! Uitzondering Blondjes en Green bay Packers, die 2 soorten zijn 2 eu pol.
PB aub bij interesse!
Via WhatsApp/Telegram kan ik ook altijd de foto's in een rij sturen gelijk van ALLES wat ik op dit moment te koop heb en ook nog meer vragen beantwoorden
0615141400 Gr. Larisa

Bijlagen

• DSC02191.JPG
    DSC02191.JPG
    94,8 KB · Weergaven: 400
Laatst bewerkt:
UP! Er is hier bijna niks veranderd sinds de laatste UPdate. Tja ...vakantie zoals elke zomer ☀️ Ik heb dus nog echt van alles wat op de foto's staat 👍
Via WhatsApp/Telegram kan ik ook altijd de foto's in een rij sturen gelijk van ALLES wat ik op dit moment te koop heb.
0615141400 Gr. Larisa

UP! De stekkenbak is hartstikke vol!!! De koralen blijven maar door groeien en de prijzen nog steeds niet!(y)
Via WhatsApp/Telegram kan ik ook altijd persoonlijk de foto's in een rij sturen van ALLES wat ik op dit moment te koop heb.
0615141400 Gr. Larisa

Een dikke UP! De stekkenbak blijft vol met allerlei mooie en sterke koraal stekken van vele soorten (y)
Softjes (Leders, ruime keuze Zoanthus, blauw/paarse Gorgoon. sterpoliep)
SPS ( Acro, 3 soorten Montipora, gele Porites)
LPS ( meerdere soorten Euphyllia, Fungia's, Chalice)
Ook een grote platte Indo leven steen met 2 koralen erop
Cheato wier nog steeds gratis erbij.
PB aub bij interesse of via WhatsApp/Telegram kan ik ook altijd persoonlijk de foto's in een rij sturen van ALLES wat ik op dit moment te koop heb.
0615141400 Gr. Larisa

Dank voor jouw interesse in mijn stekken:) Via direct bellen is het soms niet handig voor mij gelijk op te nemen. Sorry dat ik jouw belletje had gemist🙁
Via WhatsApp/Telegram een berichtje sturen blijft het nog steeds allersnelste manier(y)

En weer een dikke UP graag! Iets verkocht maar weer iets nieuw toegevoegd. De stekkenbak blijft dus aardig vol met allerlei mooie en sterke koraal stekken van vele soorten (y)
Softjes (Leders, ruime keuze Zoanthus, blauw/paarse Gorgoon. sterpoliep)
SPS ( Acro, 3 soorten Montipora, gele Porites)
LPS ( meerdere soorten Euphyllia, Fungia's, Chalice)
Ook een grote platte Indo leven steen met 2 koralen erop
Cheato wier nog steeds gratis erbij.
PB aub bij interesse of via WhatsApp/Telegram kan ik ook altijd persoonlijk de foto's in een rij sturen van ALLES wat ik op dit moment te koop heb.
0615141400 Gr. Larisa
Fijne dag!☀️

Van al die soorten op de foto's heb ik nog stekken 👌 ook enkele nieuwe gemaakt
DSC02310.JPGDSC02311.JPGDSC02312.JPG
0615141400 Gr. Larisa
Fijne dag!☀️

Back
Bovenaan