Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Royalty's nieuwe bak

Ziet er ook goed uit. :goed:

Al een stekje van die stylo? :D:D ;)

gehehe,zal eens kijken wat ik voor je kan doen Martijn.Maar effies geduld ik zit nogal druk met werk.
Nog een paar foto's...

Bijlagen

• zeeaquaria 516.jpg
    zeeaquaria 516.jpg
    78,7 KB · Weergaven: 2
  • zeeaquaria 533.jpg
    zeeaquaria 533.jpg
    112 KB · Weergaven: 3
  • zeeaquaria 524.jpg
    zeeaquaria 524.jpg
    285,3 KB · Weergaven: 5
nog wat

Bijlagen

• zeeaquaria 494.jpg
    zeeaquaria 494.jpg
    261,6 KB · Weergaven: 9
  • zeeaquaria 532.jpg
    zeeaquaria 532.jpg
    282,2 KB · Weergaven: 5
De laatste foto is een stek die ik recent heb toegevoegd,het was al aan het afsterven en geheel bruin van kleur:( Toch zag ik er wel wat in,gelet op de groei moest het toch wel wat worden.
De kleur begint al te veranderen van bruin naar groen/paars en de poliepen laten zich goed zien,voorheen niet zichtbaar.

Ziet er goed uit :goed:

We spreken binnenkort wel is wat af. :goed:

Hoi Roy,de groei zit er goed in en de kleuren gaan ook goed :goed: !! Als je het wat minder druk hebt kun je dan un totaalplaatje schieten!! mvg Manuel!!

Thanx Manuel,foto van het geheel durf ik nog niet te maken:o:D Ik vind het nog niet zo mooi tot een geheel gevormd.Het heeft nog wel wat tijd nodig en ik moet ook een beetje aan mijn budget denken.

Ja dat snap ik Roy maar daar kijken we wel doorheen.......en als je nu geen foto's plaatst kunnen we later het verschil niet zien :D ;) !! dus........... fotooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo's

:D Haha,nou een foto va het begin stond er al wel maar ik zal eens kijken wat ik kan doen.Valt ook niet mee om een goeie foto te maken.

De foto vanaf de zijkant is top :goed: !! dus het vooraanzicht zal ook wel mooi zijn :) !!

Speciaal op verzoek dan:D een paar van het geheel.

Bijlagen

• zeeaquaria 534.jpg
    zeeaquaria 534.jpg
    292,6 KB · Weergaven: 66
  • zeeaquaria 535.jpg
    zeeaquaria 535.jpg
    144,6 KB · Weergaven: 19
  • zeeaquaria 536.jpg
    zeeaquaria 536.jpg
    332,2 KB · Weergaven: 31
super mooie bak hoor echt heel gaaf om te zien en mooi kraak helder.

Thanx Raymond:) kraak helder?? valt momenteel wel mee hoor,is op de foto beetje moeilijk waar te nemen.De bak is naar mijn mening wel goed uit gelicht zodat het er gewoon fris uit ziet.

Foto van het zelfde koraaltje een week later,zie het verschil....
Volgens mij is het een Acropora Aculeus...ben er iig. heel blij mee.:)

Bijlagen

• zeeaquaria 546.jpg
    zeeaquaria 546.jpg
    280,3 KB · Weergaven: 30
Superrrrrrrrrrrrrrr..............:eek: :eek: :eek: !!!!!!!

Netjes roy, was gezellig gister :goed: hoop dat ik tijd vind ff bij jou langs te komen :)

Grts!

Manuel bedankt voor je uitbundige reaktie:D

Martijn het was mij een waar genoegen even langs te komen :) Ik hoop dat je bak goed blijft draaien tijdens je 5 maanden afwezigheid.

Royalty zei:
Manuel bedankt voor je uitbundige reaktie:D

Martijn het was mij een waar genoegen even langs te komen :) Ik hoop dat je bak goed blijft draaien tijdens je 5 maanden afwezigheid.
Ik ook!!! :D

Update,

Vorige week maar weer eens over kool gefiltert,zins een half jaar al niet meer gedaan.
Met een bypass op de opvoerleiding heb ik een Eheim 2013 aangesloten en heb deze laten door lopen zonder de pomp zelf in te schakelen.
Ik dacht dat de opvoerkracht behoorlijk terug zou lopen maar dat valt 100% mee.

Verder heb ik de oude kalkreactor na jaren trouwe dienst vervangen door een H&S van groot caliber.
Ik ben er nog even mee aan het stoeien hoe snel ik deze kan door laten lopen.Maar ik kom er wel uit.(zonder controler)

Een koraaltje en een visje kon ook niet uit blijven natuurlijk:)
Pseudocheilinus hexataeina ,ik heb 'm al eens gehad maar kon het niet laten er weer één terug te nemen.

Bijlagen

• zeeaquaria 595.jpg
    zeeaquaria 595.jpg
    297,4 KB · Weergaven: 40
Back
Bovenaan