Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Rimless Reef

Hej jos hoe gaat de bak sinds de nieuwe scape ?
2x ge crasht hij wou niet lopen , toen met de gedachte gelopen om te stoppen , kwam toen wat tegen op FB , dat heb ik na gemaakt . Dat is dit geworden 20210926_074344.jpg20210926_074525.jpg
 
2x ge crasht hij wou niet lopen , toen met de gedachte gelopen om te stoppen , kwam toen wat tegen op FB , dat heb ik na gemaakt . Dat is dit geworden Bekijk bijlage 569403Bekijk bijlage 569404
Wat zonde zeg hopen dat het nu wel goed mag gaan .
Ook een reden kunnen aanwijzen voor de crash?
Ik zag al je spullen te koop ik denk zou die gestopt zijn.
Wat je nu hebt ziet er ook gaaf uit vind die floating scapes altijd byzonder mooi eruit zien .
 
Geen idee waarom hij niet wou , deze heb ik vorige weekend op gestart, en deze loop nu wel
Wat zonde zeg hopen dat het nu wel goed mag gaan .
Ook een reden kunnen aanwijzen voor de crash?
Ik zag al je spullen te koop ik denk zou die gestopt zijn.
Wat je nu hebt ziet er ook gaaf uit vind die floating scapes altijd byzonder mooi eruit zien .
 
Gas en gaan jos , maak er weer een topper van 👊
 
Ow shit, dat heb ik gemist. Goed dat je toch nog doorzet. Andere bak verkocht?
 
Ow shit, dat heb ik gemist. Goed dat je toch nog doorzet. Andere bak verkocht?
Had het niet meer gepost haha , andere bak heb ik kapot geslagen bij ons op het werk , in de glas container 😅. Was niet verkoop waardig
 
Gisteren nog wat monti's gehaald en een chalice
Wwc sunfire grafted cap , jf beach bum , Altered ego , rr space invaders chalice. 20211202_205136.jpg20211202_205117.jpg20211202_205111.jpg20211202_205129.jpg
 
Ziet er fantastisch uit! Dan ben ik wel benieuwd waar je dit mooi hebt kunnen scoren (mag ook via PB :) )
Bij reef products in Drunen
 
Overzicht foto 20211205_070807.jpg
 
Mogge Jos ,
Prachtige stukjes heb je er bij , nu lekker laten groeien (y)
 
Mogge Jos ,
Prachtige stukjes heb je er bij , nu lekker laten groeien (y)
Dank je , is wel de bedoeling , de verse indo ging niet van de 6 nog 1 over waardes goed , icp test niks geks wat betreft de coralen. Ben ff klaar mee met verse indo
 
Dank je , is wel de bedoeling , de verse indo ging niet van de 6 nog 1 over waardes goed , icp test niks geks wat betreft de coralen. Ben ff klaar mee met verse indo
Geheimpje verklappen...
Had hier exact het zelfde , stukjes die ik van forumleden uit eigen kweek heb gaan perfect en ik had een 2mnd geleden een millepora en tenuis uit indonesia die deden niets en zijn al hemelen , van binnenuit trokken ze wit op ...
Waardes goed en de rest draait perfect , dan ga ik voor 2 stukjes echt niets veranderen of aanpassen....
Blijft een geinige hobby .... 🤔
 
Geheimpje verklappen...
Had hier exact het zelfde , stukjes die ik van forumleden uit eigen kweek heb gaan perfect en ik had een 2mnd geleden een millepora en tenuis uit indonesia die deden niets en zijn al hemelen , van binnenuit trokken ze wit op ...
Waardes goed en de rest draait perfect , dan ga ik voor 2 stukjes echt niets veranderen of aanpassen....
Blijft een geinige hobby .... 🤔
Idd haha het begon hier meestal na 1a2 weken , van onderen of midden of van uit een tak top , en knippen hielp ook niet helaas
 
Mooie stukken aangeschaft Jos! Ik denk dat Jack een goed punt aanhaalt. Met nakweek is de kans op succes vele malen groter en de kans op plaagdieren is vele malen kleiner......
 
Mooie stukken aangeschaft Jos! Ik denk dat Jack een goed punt aanhaalt. Met nakweek is de kans op succes vele malen groter en de kans op plaagdieren is vele malen kleiner......
Dank je , en idd daar heeft jack gelijk in
 
Bovenaan