Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Rimless Reef

Re: Mijn nieuwe aquarium

heel gaaf!!!
 
Re: Mijn nieuwe aquarium

Heel mooi om te zien dat je met relatief weinig steen heel veel kan bereiken :)
als die acan,s eenmaal los gaan en de steriliteit van het nieuwe is er een beetje van af ??
Blijft er een heel mooi aquarium over .
groetjes rob Charite
 
Re: Mijn nieuwe aquarium

Bedankt voor de complimenten
 
Re: Mijn nieuwe aquarium

Wat foto's image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
 
Re: Mijn nieuwe aquarium

Zeer mooi!
Nog foto’s graag:eek:
 
Re: Mijn nieuwe aquarium

Geweldig hoor! Ik vind dat luchtige wel mooi!

Vind ik zelf ook , maar heb last van bruinesmeer alg op mijn rechter pilaar , krijg het niet weg . Ben nu gestart met dino x van fauna marine kijken of het daar mee lukt
 
Re: Mijn nieuwe aquarium

Zeer mooi!
Nog foto’s graag:eek:

komen binnen kort weer , ben ff met een kuur dino x bezig om me bruinesmeer / snot alg weg tekrijgen op me rechter pilaar ?
 
Re: Mijn nieuwe aquarium

Ik zou niet te snel iets toevoegen, kan ook zijn dat de bruine smeer vanzelf weg gaat. Goudalg etc? Beetje in de gaten houden.

Succes!


komen binnen kort weer , ben ff met een kuur dino x bezig om me bruinesmeer / snot alg weg tekrijgen op me rechter pilaar 😡
 
Re: Mijn nieuwe aquarium

Ik zou niet te snel iets toevoegen, kan ook zijn dat de bruine smeer vanzelf weg gaat. Goudalg etc? Beetje in de gaten houden.

Succes!

ben er al vanaf december meebezig , maar krijg het niet weg 😡
 
Re: Mijn nieuwe aquarium

Is het een kleine plek met alg? Anders misschien een optie af te dekken met aqua scape paste? Of is het te groot?
 
Re: Mijn nieuwe aquarium

Is het een kleine plek met alg? Anders misschien een optie af te dekken met aqua scape paste? Of is het te groot?
Helaas niet , zit overal op de pilaar . Maar dino x heeft niet geholpen kreeg 2 coralen met weefsel verlies ben vanavond ermee gestopt. Steen gaat eruit , en er kom een nieuw rif in . Word zo iets image.jpg
 
Re: Mijn nieuwe aquarium

Na de nodige strijd tegen de bruine smeer alg , heb ik mijn rif eruit gehaald . En een nieuw rif laten maken door Antwan Kuypers , hij heeft ook een ati Hybrid 8x54 watt geleverd . En een Dastaco T1 , deze heeft Eelco Heinstra aangesloten bedankt mannen 👍🏻image.jpgimage.jpgimage.jpg
 
Bovenaan