Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Reefled 50 koppelen op ReefBeat app

Chrit

ZeewaterForum lid
Beste net twee Reefled 50 lampen tweedehands gekocht. Voor aquarium 2. In aquarium 1 had ik al de Reefled G2 60 geïnstalleerd met app ReefBeat. Het lukt mij van geen kanten om deze te koppelen op de app bij nieuwe aquarium. Krijg lamp twee niet meer in koppel modus. Was me wel gelukt en juiste lamp gekozen. Daarna bij wifi selectie koppeling puinhoop ondanks beide op zelfde wifi. Helpdesk hopeloos in begeleiden. Please wie kan mij blij maken. Grt Chrit

Bijlagen

• IMG_2904.jpeg
    IMG_2904.jpeg
    215 KB · Weergaven: 3
Goedemorgen klopt inderdaad vorige eigenaar heeft ze verwijderd. Lamp 1 kunnen koppelen lamp 2 blijft continu branden dus krijg ik niet in koppel fase. Heb reset bijn halve minuut ingedrukt. Graag hulp hoe krijg ik lamp 2 in koppel fase. Ik doe lamp 2 proberen te koppelen met lamp 1 uit natuurlijk. Grt

Kan ik niet helaas omdat ik hem niet kan koppelen aan de ReefBeat app. De eerste lamp doet het perfect maar de tweede nog steeds geen reaktie. Helaas heb ik twee van zulke lampen nodig voor mijn aquarium.

Mmm, lastig, geen idee. Misschien de lamp die wel werkt weer uit de app verwijderen en beginnen met de lamp die hij niet vindt. Misschien werken de lampen elkaar tegen ofzo; geen idee of zoiets kan.

Heel veel dank voor je steun ik heb het als volgt opgelost de g2 60 boven mijn 120 liter bak gezet anemonen zoas die g50 werkende lamp g50 boven mijn 90 liter bakkie gezet kleuren pallet van koraal en die derde slapende g50 parkeren. Nogmaals dank voor de geboden hulp.

Back
Bovenaan