U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hallo,a.romijn zei:of je een zee aquarium kan laten draaien met een pot filter
Zelf zou ik dan liever vissen kiezen die minder vraatzuchtig zijn dan koraalduivels. Zeker bij vleeseters heb je meestal een gigantische berg afval te verwerken en heb je dus een eiwitafschuimer nodig.dragonfish zei:ben misschien niet de meest verlichte geest op dit forum. maar ik denk dat het ook belangrijk is wat je in je aquarium houdt.
persoonlijk lijkt het me perfect mogelijk om met een potfilter en een afschuimer een paar koraalduivels of andere taaie vissen gezond te houden.
maar in een rifaquarium met koralen en massa's andere ongewervelden gaat dat iets lastiger zijn, lijkt me
ja, dat kan. Ik heb in het verleden een Juwel Delta 100 bak ingericht als zeeaquarium. Draaiend op een, jawel eheim interval potfilter. Werkte perfect!a.romijn zei:hallo kan iemand mij vertellen of je een zee aquarium kan laten draaien met een pot filter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.