U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hoi Paul,
het is bijna een maand geleden sinds je ons het slechte nieuws deed toekomen. Is je systeem inmiddels een beetje gestabiliseerd zodat je langzaam weer kunt gaan werken aan de heropbouw?
Ik was erg onder de indruk van het resultaat wat je geboekt had en wil graag een keer de techniek waarmee je dat bereikt hebt komen bekijken. Ik ben aan het lezen en puzzelen om te bepalen hoe mijn eerste project er uit moet gaan zien en ik zou graag een keer van gedachte wisselen met een paar ervaren aquarianen. Misschien vind je het ok als ik een keer op het fietsje stap voor een babbel?
mvrgr
Henk
Hoi Paul.
En nu maar eens alles weer laten uitgroeien.
Gisteren hier nog het een en ander moeten verbouwen.
Bij mij zijn links in de bak koralen omlaag gevallen, bij het opnieuw neerzetten braken er verschillende stukken van dit koraal, waar je een stek van hebt, af.
Nu staat het er weer een beetje goed bij, was wel een hels werk vooral omdat het niet bleef staan zoals ik wilde.
mvg
twan
Hey Paul,
Goed te lezen dat je de tegenslagen weer te boven bent gekomen.
Prachtige stekjes heb je bemachtigd en complimenten voor je foto's.topjestopjestopjes
uitsteeekendmooi mooi

hahaha, misschien een glazen deur gebruiken om je sump te kunnen bewonderen Paul.
Zoals al eerder gezegd, je hebt 2 rechtse handen, die ombouw is echt vakwerk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.