U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Mooi , humilis?
YepMooi , humilis?
Eerlijk gezegd vind ik die honeypot zelfs mooierIk kreeg hem gratis van Leonardo's reef als "Honey pot", het voldeed niet aan zijn hoge eisen. Maar stilletje hoop ik dat hij per ongeluk een van zijn dure grafted heeft meegegeven.
Bekijk bijlage 653890
Honeypot
Bekijk bijlage 653891
Wat ik hoop, heb Leo nog niets verteld, ik stel al genoeg domme vragen als beginner.
Eerlijk gezegd vind ik die honeypot zelfs mooierIk kreeg hem gratis van Leonardo's reef als "Honey pot", het voldeed niet aan zijn hoge eisen. Maar stilletje hoop ik dat hij per ongeluk een van zijn dure grafted heeft meegegeven.
Bekijk bijlage 653890
Honeypot
Bekijk bijlage 653891
Wat ik hoop, heb Leo nog niets verteld, ik stel al genoeg domme vragen als beginner.
De prijs is idd overdreven, maar ik ben er blij erg blij mee. De extra stress die ik er ook gratis bij kreeg, is wel wat minder lolEerlijk gezegd vind ik die honeypot zelfs mooier
Die (zogenaamd grafted) zie enkel extra kleurtje op de topjes verder geen gekleurde poliepen.
Dus niet echt bijzonder en de prijs is veelste hoog voor wat het is
Eerlijk gezegd vind ik die honeypot zelfs mooier
Die (zogenaamd grafted) zie enkel extra kleurtje op de topjes verder geen gekleurde poliepen.
Dus niet echt bijzonder en de prijs is veelste hoog voor wat het is
Die draden dat is gewoon een reactie, denk zelf meer irritatie zie het soms ook als ik mijn vissen voerDe prijs is idd overdreven, maar ik ben er blij erg blij mee. De extra stress die ik er ook gratis bij kreeg, is wel wat minder lol
Het is geen soortje wat je overdag wil voeden, het verminderd poliep extensie.
Nope, het heeft echt voeder poliepen van 3cm+, ik ben bekend met de slijmslierten waar u op doelt.Ik
Die draden dat is gewoon een reactie, denk zelf meer irritatie zie het soms ook als ik mijn vissen voer
Je hoeft ze zowizo niet te voeren met van alles wat en wat elk merk je probeert aan te smerenmeeste is bullshit polyppipapop booster etc en daar de hoofdprijs voor vragen.
Juiste waardes,stabiliteit,goed licht,veel stroming,traces en geen pestdieren
Dat zorgt voor een goede pe en niet een pipapolypopflesje van 50€
Mijn vissen voer ik goede kwaliteit mysis en heel af en toe diepvries copepoden
Naar mijn mening is levend voer ook onnodig kost een hoop voor een heel klein beetje
Ik doseer alleen amonia en geef alleen een heel klein beetje reefroids als po4 iets aan de lage kant is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.